Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
leuke aanpak hoor, maar als het gaat om de weerspiegeling bij de eerste opname, had ik toch nog een klein stukje van de bovenkant eraf gehaalt.
grt,bouk.
Die picasso.. zijn bewerkingen hebben toch wel wat moet ik zeggen. Daarnaast vind ik de comps ook heel fraai en kies ik voor ehmmm 1, 2, 1, 2,1 of? ok 2.
Die tweede heeft wel wat, maar ik vraag me af of het niet wat minder 'in het midden' had kunnen staan. De halm breket de foto in tweeen. Oh ja, waar is het topje?
De derde is ingeflitst en hoewel de belichting prima is, vind ik het er niet mooier op geworden; de diepte is eruit.
Ben ik iets vergeten? Aah ja, die eerste: Een erg mooie manier om wolken te fotograferen, of om water te fotograferen, of...
Ik zie ze alledrie zonder enig probleem.
Bij die eerste dacht ik "tiens is dit een foto van picasso?"
Maar bij de volgende twee zag ik je typische stijl.
Alledrie knap.
Comment