Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik vind de eerste wel een hele mooie.
Alleen dat gras en struikje onderaan de foto stoort wat. Ik zou persoonlijk denk ik iets verder naar het water gegaan denk ik.
De eerste heeft de goede sfeer. Voorgrond had minder rommelig gekund.
De tweede staat een beetje scheef en ik mis wat scherpte. De derde is een nette foto, maar mist de sfeer van 1.
Ik heb al 3 keer gekeken en twijfel nog steeds over no1 die ik de mooiste van de serie vind.
MAARRRR...die zon. En dan kijk ik weer naar de rest van de foto, de kleur, de spiegeling.. en dat alles maakt eigenlijk de hele foto weer mooi
Ik vind het een heel mooie serie, met lichte voorkeur voor 1
Die eerste zon heb ik wat zitten over twijfelen, maja soit, 'k moet nog veel leren en het is niet mijn gewoonte om landschappen te fotograferen (zoveel kom ik niet buiten )
En dat fletse van de anderen, sorry 'k wou er echt de ochtendmist in houden, en als ik teveel mijn best doe om dat fletse weg te werken (rawshooter, lightroom, nikon editor) verwijnt de mist ook.
Een mooie ochtendfotoserie. De derde vind ik het minst, qua compositie en het stukje lucht daarboven in dat hoekje. 'tis maar een detail...
De eerste en tweede zijn erg mooi met een voorkeur voor de tweede. De eerste is te zon net te...
Er zijn wat stofjes die de weg naar je sensor verhinderen
Comment