Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Bedankt voor deze reacties!
Was het rats vergeten door neat image te halen vergeef ik mijn eigen niet
Foto door neat image gehaald en aangepast.
Varen inderdaad onderdoor hoofdspanningskabels, welke het zicht verschrikkelijk stoorde gisterenavond! Daadwerkelijk kwaad op gemaakt.
Morgen is het zeilrace hier op de schelde, hoop hier evengoede foto's te kunnen maken
Volgende keer wel je bolfender binnenhalen bij het vaar. (ziet er dan beter uit.)
Onder hoogspanningskabels door? Waar? Ik gok aan de achtergrond te zien aan rupelmonde?
Grtz,
Wilfried
The tide will wait for no-one. That's not even a rule, it's a fact.
idd de fender, zou eigenlijk altijd binnen gehaald moeten worden, maarja
Dit is niet Rupelmonde op de achtergrond maar Temse, en dus de hoogspanningskabels van Temse naar Bornem (Of Buitenland?).
Rupelmonde heeft zijn torentje op de kerk niet meer staan
Prachtig ,dit moet gisteren zo rond 20.00 uur geweest zijn.De lucht was hier in Tielrode ook fantastisch,door omstandigheden mijn camera niet kunnen bovenhalen.
Opmerking aan de leden Rupelmonde heeft sinds onlangs weer een toren op de kerk.
Prachtig ,dit moet gisteren zo rond 20.00 uur geweest zijn.De lucht was hier in Tielrode ook fantastisch,door omstandigheden mijn camera niet kunnen bovenhalen.
Opmerking aan de leden Rupelmonde heeft sinds onlangs weer een toren op de kerk.
Was inderdaad rond 20:00.
Mijn excuses, was me nog niet opgevallen dat het torentje er terug opstaat, straks eens kijken
Boven de hoogspanningskabels zijn er in de wolken in het midden en rechts vieze strepen (condensatiestrepen van vliegtuigen?) te zien die niet in het wolkenpatroon passen. Even wegwerken en die foto is gewoon fantastisch. Als je dan toch bezig bent, doe dan de restjes kabel ook maar weg.
Beauty need only be a whisper Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST
Comment