Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fuertaventura

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fuertaventura

    tijdens mijn bezoek aan lanzarote heb ik ook even de kans gehad een klein uitstapje te maken naar fuertaventura met volgende resultaten:





    een hele glasbak met daar achter een canon eos 7d body :-)

  • #2
    Re: fuertaventura

    Je hebt knappe opnamen maar ik schrik van het geweldige contrast waardoor ieder detail verloren gaat.Denk dat je wat te veel PS't ofwel dat contrast van camera zeer hoog ingesteld is. Foto nr2 heeft zelfs zwarte lucht en volledig verlies van detail in het witte zand.

    Henri
    lidnummer: BD0435BE

    Comment


    • #3
      Re: fuertaventura

      'k Ben het eens met kodachrome. De foto's lijken te fel bewerkt en dan is nr 1 nog de beste van de reeks
      Groetjes Vicky

      Comment


      • #4
        Re: fuertaventura

        Mooi reekske....waarvan mijn voorkeur uitgaat naar de laatste foto...Deze is evenwichtig van compo en verder technisch in orde.

        Bij foto 1 en 2 krijg ik het gevoel dat het zand uitgebrand is, het lijkt wel sneeuw geworden.
        "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

        Comment


        • #5
          Re: fuertaventura

          Een beteke te fel aan het filterke gedraaid voor foto 2 ?
          Ook voor mij is nummer 3 de beste, al denk ik dat de horizon niet horizontaal ligt.
          Maar dat was waarschijnlijk moeilijk in te schatten tijdens het maken van de foto.
          David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

          Comment


          • #6
            Re: fuertaventura

            voor mij de laatste de mooiste opname.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment

            Working...
            X