Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
heb het"gat in het dak" niet weggesneden om het "bouwvallige" te benadrukken.
Als verhaal wellicht aanvaardbaar, fototechnisch idd betwistbaar,
ben er me van bewust
heel mooi, een oplossing voor het witte licht, photoshop lost dat rap op
of anders tijdens je foto's meerdere belichtingen maken en daar een HDR van maken, je kan daar soms erg mooie resultaten mee bekomen
goed gezien
door de foto tot net aan de linksonderste varenstengel bij te snijden wordt het "spotlichteffekt" van die vlek door de lijnen van de varen meer versterkt.
de onderste helft van de foto brengt het beeld wat uit balans.
mijn gedacht
Ik vind dat licht linksboven niet storen. het benadrukt juist de duisternis van de ruimte en komt de foto ten goede. Zaychik heeft wel gelijk; door er aan de onderkant was af te knippen heb je "meer onderwerp"
Een HDR zou de hele sfeer verpest hebben...
...maar dat is persoonlijk
Comment