Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tussen Oudenaarde en Ronse

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tussen Oudenaarde en Ronse

Eigenlijk al veel te lang geleden dat ik nog eens foto's heb getoond op BD. Shame on me. Waarom? Enerzijds omdat ik wat kritischer ben geworden voor mijn eigen werk en anderzijds omdat ook de inspiratie wat was achter gebleven.

Door toeval ben ik in contact gekomen met 'trainspotting' ... Ook eens uitgeprobeerd ... enkele indrukken op Lijn 86 (De Pinte - Ronse (- Basècles))

Foto 1: MW 4195 (en 4162) rijdt naar Oudenaarde. Hij reed juist onder de brug van de Muziekbosstraat.

Foto 2: MW4166 is ter hoogte van de Weitstraat in Etikhove op weg naar Ronse.

Foto 3: MW 4170 verlaat tussen Oudenaarde en Ronse de spoortunnel in Louise-Marie.

eldee doet het met D90 en Nikkor 18-200/3,5-5,6 AF-S DX VR en 24-70/2,8 AF-S G ED

eLDee's webstek

Re: Tussen Oudenaarde en Ronse

leuke reeks, lijkt wel en modeltreintje.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      leuke reeks, lijkt wel en modeltreintje.
      grt,bouk.
      En op een paar min ( te voet ) van mijn deur
      Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

mag ik u vragen waar je ongeveer woont want ik denk we niet van elkaar wonen

Comment

moet ergens in mij achtertuin zijn maar komt me niet bekend voor

groetjes
          Nikon D 300

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door antony Bekijk bericht
            Stel je die vraag aan Lieven? Of aan mij, Antony?
            Anders even het profiel raadplegen ... daar vind je vaak wel een aanduidding. of een persoonlijk berichtje versturen?
            eldee doet het met D90 en Nikkor 18-200/3,5-5,6 AF-S DX VR en 24-70/2,8 AF-S G ED

eLDee's webstek

Comment

Helaas. Driewerf helaas. Voor mij dan toch. Foto's spreken dus duidelijk helemaal niet aan. Dat er geen echte commentaar gegeven is, maakt dat duidelijk.

eLDee's webstek

Comment

Ik vind vooral je tweede goed, mede door de mooie lucht die contrasteert met het geel van de trein.

Comment

foto's voelen saai aan. spannender gaan trainspotten zou ik zeggen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotoshooter Bekijk bericht
                    Ik vind vooral je tweede goed, mede door de mooie lucht die contrasteert met het geel van de trein.
                    Ook mijn idee. Mooie kleuren, mooi contrast. In zijn geheel gewoon een leuke reeks !
                    Als de reactie OP DE FOTO's wat laat gekomen is, moet de oorzaak gezocht worden bij het feit dat iedereen waarschijnlijk verrast geweest is dat onze NMBS ook leuke treintjes heeft, en dan nog in vrolijkere dan de normale kleuren .
                    We make a living by what we get, but we make a life by what we give.
                    NIKON D80 / AF-S Nikkor 18-200mm 1:3.5-5.6 G ED (VR )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HERONYMUS Bekijk bericht
                      moet ergens in mij achtertuin zijn maar komt me niet bekend voor

groetjes
                      Ja dan heb je een grote tuin als je daar nog geen trein ziet rijden???
                      Wel een knappe reeks. mvg duindistel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door arnoudt Bekijk bericht
                        foto's voelen saai aan. spannender gaan trainspotten zou ik zeggen
                        Ben altijd bereid om bij te leren. Heb je enige suggestie om de foto's minder saai te maken en het treinspotten spannender te maken?

eLDee's webstek

Comment

Vind het wel bijzonder in zekere zin, Bouk is me voor, maar op één of andere manier lijken de foto's idd van een modeltrein, hoe ben je daar in geslaagd

Comment

Leuke foto's van een bekende plaats.
                            Muziekbosstraat, populierstraat en den tunnel in Ronse.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door antony Bekijk bericht
                              In de Prolstraat ( stopt tegen de muziekbosstraat )
                              Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Working...
                              X