Ik heb een paar Sigma's en ben er zeer tevreden over, zowel kwaliteit als gebuiksgemak.
En deze 10-20 is niet anders.
Er zijn prachtige plekken, zoals, inderdaad, Cap Fréhel. ben er 15' geweest en toen kreeg de dochter heur loeten en na een hele woordenwisseling ben ik dan maar terug naar het hotel gebold....
Je hebt tenminste nog 15' gehad Ik was ooit eens met nonkel & tante aan Pointe Du Van aangekomen met een extreem hevig verlangen er nog eens rond te hossen... Krijgen die daar op de parking toch wel ambras in de auto zeker, en reden terug naar de camping Ik weet dus wat balen is
Ik hoop dat je de geweldige rotsen met allerlei kleuren vlak rechts voor het gebouw toch even hebt kunnen inkijken
Ik vind Cap Fréhel de dichtstbijzijnde meest indrukwekkende plek die ik momenteel ken eigenlijk.
Brings back memories.
Tegen die vestingwal, op het strand, heb ik overnacht, niet wetende dat het wassende water zoo ver kwam - tot op niet meer dan twee meter van onze slaapzakken.
Prachtige plek, waar ik nog eens naar terug wil.
Deze foto is prachtig.
Ik ben zelf nogal een Bretagne-fan (kijk maar naar mijn postings van de laatste maanden).
Je doet met deze foto Bretagne de eer aan die ze verdient !
Well done en proficiat
Comment