Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Leuk maar toch net iets onder je (hoog) niveau dat ik gewoon ben.
Grts JVG
Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24"
Leuk maar toch net iets onder je (hoog) niveau dat ik gewoon ben.
Grts JVG
Goed bewoord, janvangent. Ik heb beter gezien.
De voorgrond is zonder detail waardoor je oog naar de wolkenpartij direct getrokken wordt. Hierdoor staat de boom in het midden gewoon in de weg. Ik probeer wat naar links en naar recht te gaan verzitten, maar dat haalt helaas niet uit.
Goed bewoord, janvangent. Ik heb beter gezien.
De voorgrond is zonder detail waardoor je oog naar de wolkenpartij direct getrokken wordt. Hierdoor staat de boom in het midden gewoon in de weg. Ik probeer wat naar links en naar recht te gaan verzitten, maar dat haalt helaas niet uit.
Thnx iedereen.
Jan en Azhrarn: ik zal me leven gaan beteren Maar het kunnen natuurlijk ook niet allemaal topfoto's zijn. Deze vond ik leuk omdat ik dit beeld altijd zie als ik zit te eten. Geeft me hier thuis weer wat vakantiestemming.
Jan en Azhrarn: ik zal me leven gaan beteren Maar het kunnen natuurlijk ook niet allemaal topfoto's zijn. Deze vond ik leuk omdat ik dit beeld altijd zie als ik zit te eten. Geeft me hier thuis weer wat vakantiestemming.
Ik hoop dat je begrijpt dat ik absoluut geen afbreuk wil doen aan je werk! Ik volg dan ook met de grootste aandacht telkemalens er een foto van je op het forum verschijnt.
Keep up the good work
Mvg JVG
Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24"
Ik hoop dat je begrijpt dat ik absoluut geen afbreuk wil doen aan je werk! Ik volg dan ook met de grootste aandacht telkemalens er een foto van je op het forum verschijnt.
Keep up the good work
Mvg JVG
Nee joh Ik maak foto's voor mijn plezier. En wat ik leuk/mooi vind hoeft een ander absoluut niet mooi te vinden. Betekend ook niet dat ik het weg doe of zo hoor Iedereen mag haar/zijn mening geven en ik heb al heel veel geleerd daardoor en ben nog LANG niet uitgeleerd
Comment