Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Heel knappe fotos hoor!
Klein beetje muggenziften : dat kleine donkere hoekje links onderaan bij de tweede foto misschien nog snel wegclonen Verder wederom magnifieke opnames!
Heel knappe fotos hoor!
Klein beetje muggenziften : dat kleine donkere hoekje links onderaan bij de tweede foto misschien nog snel wegclonen Verder wederom magnifieke opnames!
Is inmiddels hier thuis gebeurd, thnx voor het noemen. Had het niet gezien. Maar ik laat deze hier staan anders weet niemand waar het over gaat
@progrez: Nee, geen pad. Vuurtoren staat op een eiland en is alleen per boot bereikbaar wat trouwens een riskante toer is. Ik heb het een paar keer gedaan met mijn eigen boot en ... well... de rest kun je raden hehehe.
Hier een paar foto's van de vuurtoren waar wij gisteren zijn geweest.
Zoals jullie bij MadMax kunnen lezen is het hier een grote puinhoop:clown: , en dat heb ik geprobeerd vast te leggen.
Graag jullie mening :G of:B beide welkom
Ik ga voor nr. 2 (in de linkeronderhoek plekje wegwerken). maar de andere zijn ook mooi. Ik zeg maar niets over de locatie zo zittend op kantoor met de regen de buiten.
Comment