Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik vind de 1e toch wel erg mooi. Er is in het zwarte nog genoeg te zien op mijn laptop. Mooie zon en mooie lucht.
Er had voor mij meer lucht zichtbaar mogen zijn en minder voorgrond dat dan weer wel.
Ik vind de 1e toch wel erg mooi. Er is in het zwarte nog genoeg te zien op mijn laptop. Mooie zon en mooie lucht.
Er had voor mij meer lucht zichtbaar mogen zijn en minder voorgrond dat dan weer wel.
Grt.
Roevca
Op mijn laptop is ook veel te zien in het zwart - tot ik de inkijkhoek een graadje verander, waarna het verzand in een zwarte massa. Ik vind de voorgrond dan ook veel te donker en zou adviseren om het er vanaf te snijden/croppen. Dat mag best extreem, tot net onder het laagste punt waar nog hemel te zien is. Dat levert best mooie pano's op.
Comment