Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Voor de mensen die er heen willen deze winter. de week van Janueari kan ik aan zacht prijsje geraken in studio met skipas . En dan is het juist de Airwaves. Extreme snowboarden, ski, MTB, Qaud, MX allemaal op sneeuw. Halfpipes, super Boardercross, Big Air, FreeRide.... De Fotoweek..... Je zend maar PM. Ik ga alvast er heen om te boarden
Schitterend shot!! Ik prefereer deze boven part I, de felverlichtte berg stoort daar wat, maar ook die blijft prachtig.
grt, Kent
Canon 40D - EF-S 10-22mm f/3.5-f/4.5 USM - EF 17-40mm f/4 L USM - EF 50mm f/1.4 USM - EF 70-200mm f/2.8 L USM - EF 300mm f/2.8 L USM - Extender EF 1.4x http://www.koenvangorp.be
Mooie duidelijke foto. Bij Part I vind ik de compostie erg druk. Je oog blijft als het ware op en neer gaan zonder een rustpunt te vangen. Deze heeft een veel eenvoudiger en daarmee betere compositie. Mooi.
Vandaag eens naar een fotoclub geweest en tevens eens meegedaan met hun fotowedstrijd. Volgens de Jury zit er niets in die foto. Geen betekenis. Te donker en maar een 36op60 . Kon het bijna niet geloven.
Comment