Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik kijk steeds opnieuw uit naar je foto's Joop. Ook deze keer ben ik niet ontgoocheld. Knap werk
Ik geniet meer van deze stijl dan van de HDR hype. Niet dat daar geen knappe dingen tussenzitten, integendeel. Maar jouw foto's hebben iets tijdloos.
Last edited by pendragon; 15 augustus 2006, 01:38.
Weer een prachtige reeks. Nr 2 heeft een heerlijke sfeer.
Heb je bij nr3 geen natte camera gekregen??
Het was nog behoorlijk zweten. Ik had de camera op een tafelstatiefje om lekker laag te kunnen gaan. Met een beetje zoom en heel, maar dan ook heel goed opletten en timen heb ik het voor elkaar gekregen om precies op tijd de camera op te tillen, na het sluiten van de shutter. Dus gelukkig de camera droog gehouden.
@Andere: Wat leuk, gisteren dit er op geplaatst en vandaag wordt ik overweldigd door de ontzettend leuke reacties. Dank jullie wel.
Comment