Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Zalig perspectief en lucht. Voorgrond iets te donker?
Grts JVG
Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24"
Mooie foto hoor en zeker de moeite waard om er even iets meer aandacht aan te besteden in PS. Als je de foto in RAW hebt, is het met 2 minuten gepiept. Hier heb je nl mazzel dat maar een stukje voorgrond donker is. Dat is zo makkelijk op te lossen met blending.
Ik wil je best via PM even uitleggen hoe, maar er staan tientallen tips hier en daar op het web.
Mooie foto hoor en zeker de moeite waard om er even iets meer aandacht aan te besteden in PS. Als je de foto in RAW hebt, is het met 2 minuten gepiept. Hier heb je nl mazzel dat maar een stukje voorgrond donker is. Dat is zo makkelijk op te lossen met blending.
Ik wil je best via PM even uitleggen hoe, maar er staan tientallen tips hier en daar op het web.
Mooi plaatje
Thanks hoor. Ik zal me toch maar eerst de moeite getroosten hier even op het web te zoeken en zien of ik eruit geraak. Indien niet, hoor je van mij
Die bewerking verpest in zekere zin het schaduw/zonlichtspel op het uitzicht.
Ik weet niet wat ik mooier vind, die voorgrond oppoetsen of in de schaduw houden...
Comment