Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Onderwerp spreekt me aan, altijd een bijzondere sfeer voor mij, door de polder fietsend en dan de drukte op het land om de oogst binnen te halen. Mooi vast gelegd! Compo en standpunt bij nr 2
Deze foto's zouden zeker niet misstaan in de John Deere kalender van 2006
Persoonlijk vind ik ze heel geslaagd De lucht vind ik persoonlijk het beste, zo'n mooie blauw met juist voldoende wolken om er wat textuur in te brengen, super gewoon
Persoonlijk vind ik ze heel geslaagd De lucht vind ik persoonlijk het beste, zo'n mooie blauw met juist voldoende wolken om er wat textuur in te brengen, super gewoon
Wat betreft kalender weet ik niet, maar voor de rest kan ik het wel eens zijn.
Enig minpuntje zijn de takken in de eerste foto. Die komen volledig uit het niets en passen mijn inziens niet in het thema. Bij de derde dan weer wel.
Ik kies niet.
Deze 3 foto's maken samen een boeiende reportage.
En dat zien we imho te weinig op BD. Foto's in een reeks worden tegenover mekaar afgewogen terwijl ze vaak samen een verhaal brengen en dus een geheel vormen. In deze reeks primeert voor mij dit verhaal boven de details van elke foto op zich.
Comment