Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
@ bouk & duindistel : de foto is een bewuste keuze, het gaat er net over dat zowel de vogels als de molens het van de wind moeten hebben, het gaat er eveneens over dat zowel de vogels als de mens (energie) het van de wind moeten hebben....
Daarboven op is het tevens een confrontatie van de natuur en de (lelijke?) bijdrage van de mens.
@ bouk & duindistel : de foto is een bewuste keuze, het gaat er net over dat zowel de vogels als de molens het van de wind moeten hebben, het gaat er eveneens over dat zowel de vogels als de mens (energie) het van de wind moeten hebben....
Daarboven op is het tevens een confrontatie van de natuur en de (lelijke?) bijdrage van de mens.
Heb je goed weergegeven!
Grtz,Fabienne
Je kunt je vuist beter gebruiken om erin te lachen, dan om er mee te slaan.
BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
The name of the game is to fill the frame! http://Fabke.fotopic.net
Leuke foto. Maar ik vind dat er iets aan de bovenkant, of aan de onderkant af moet. NU is het beiden; lucht en zand. Op een of andere manier past dat niet helemaal...
De meeuwen staan er mooi op, maar misschien kun je wat aan het detailoze wit van die ene meeuw doen, het stoort een beetje.
Leuke foto. Maar ik vind dat er iets aan de bovenkant, of aan de onderkant af moet. NU is het beiden; lucht en zand. Op een of andere manier past dat niet helemaal...
De meeuwen staan er mooi op, maar misschien kun je wat aan het detailoze wit van die ene meeuw doen, het stoort een beetje.
IN ieder geval, een mooie foto.
Heb dezelfde bedenkingen gemaakt en corrigeerde ook de overbelichte meeuw, maar is dat nu bij het resizen terug fout gegaan ik weet het niet.
Wat de compo betreft vind ik het wel een mooie 2/3 verhouding, heb ook nog gedacht "teveel voorgrond"...
Comment