Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik vind de eerste de mooiste qua compo, maar het lijkt me of hier een zweem van magenta over de foto zit ??
Volg hier de mening van elsan. Heb eerder trouwens al eerder gemerkt dat er iets overdreven wordt met het verscherpen van de foto's. Begint soms onnatuurlijk te worden.
De landschappen die Bouk maakt zijn anders zeker wel het bekijken waard
Mvg.,
Lucbil
We make a living by what we get, but we make a life by what we give. NIKON D80 / AF-S Nikkor 18-200mm 1:3.5-5.6 G ED (VR )
Volg hier de mening van elsan. Heb eerder trouwens al eerder gemerkt dat er iets overdreven wordt met het verscherpen van de foto's. Begint soms onnatuurlijk te worden.
De landschappen die Bouk maakt zijn anders zeker wel het bekijken waard
Mvg.,
Lucbil
En toch drie mooie compo's denk dat dat ze origineel veel beter zijn . mvg duindistel
schiet alles in RAW, zet ze over en gebruik de bd risizer meer niet.
en het gekke is dat er soms verschillende resultaten zijn, onbewerk in RAW zijn ze echt heel mooi van kleur en vreselijk scherp, gooi de boel op CD en bekijk het op de TV, echt heel mooi, niet in vergelijking met wat ik jullie hier moet laten zien, maar doe mijn best.
grt,bouk.
De foto's vallen me een beetje tegen qua compositie.
De eerste zijn de lijnen wel mooi, maar de waterloop loopt er links vanaf. Ik zou ervoor gekozen hebben, indien mogelijk natuurlijk, om die waterbocht er ook op te zetten. Zoals MadMax zegt, er hangt een rossig/paarse zweem overheen.
De tweede is ook weer goed gebruik gemaakt van de lijnen in het landschap, maar met alle respect net niet goed genoeg. De molen staat op deze manier wel heel centraal in beeld. Ik weet dat je graag wolkenhemels erop zet, hier is dan teveel voorgrond of teveel lucht.
De derde mist een deel molen die je niet had mogen missen; de wieken.
Comment