Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
De onweders zijn hier zopas uitgebarsten en dus heb ik het onmogelijke geprobeerd, nl. een bliksem fotograferen op 1/500. Ziehier het resultaat na "slechts" een 10 tal pogingen:
prachtige foto!
En ik wacht ondertussen tot het onweer hier in Gent los barst ...
waarschijnlijk is deze rond kortrijk getrokke, daar zat een uurtje geleden toch wat activiteit heb ik op de radars gezien.
prachtige foto!
En ik wacht ondertussen tot het onweer hier in Gent los barst ...
waarschijnlijk is deze rond kortrijk getrokke, daar zat een uurtje geleden toch wat activiteit heb ik op de radars gezien.
Ja, stond in Menen ook te kijken en dacht er even aan om mijn camera te nemen maar dacht, overdag kun je zoiets niet vastleggen.
Nu moet ik mijn mening herzien, morgen probeer ik dit ook eens.
Prachtplaat gewoon.
En ge moogt gerust zijn da het de nacht erna ook lelijk huis heeft gehouden lang geleden dat ik nog zo'n deftig onweer gezien had
Jammer genoeg moest ik werken en kon ik geen foto's nemen
Comment