Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Ik herken die 2 torens op jouw eerste foto. Ik denk dat ik daar vroeger met mijn ouders ook eens ben geweest. Toen heb ik ook een foto gemaakt (met een compact ) maar ik vind hem niet meer.
Is die foto gemaakt vanop een toren ? En staat daar ook geen leeuw in de buurt ? Ik meen ook te herinneren dat daar een stuwdam was.
Weet me eens te zeggen of ik juist ben !
Verder is jouw foto super en het is leuk dat ik dingen herken.
Ik herken die 2 torens op jouw eerste foto. Ik denk dat ik daar vroeger met mijn ouders ook eens ben geweest. Toen heb ik ook een foto gemaakt (met een compact ) maar ik vind hem niet meer.
Is die foto gemaakt vanop een toren ? En staat daar ook geen leeuw in de buurt ? Ik meen ook te herinneren dat daar een stuwdam was.
Weet me eens te zeggen of ik juist ben !
Verder is jouw foto super en het is leuk dat ik dingen herken.
Groeten,
Jochen
Ja daar is een dam, dat is de barage van de Gileppe hé En leeuwen zitten daarook, klopt.
Comment