Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

het uiterste puntje van Santorini

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: het uiterste puntje van Santorini

Jongens toch, hoe slaag je er toch in om altijd van die fantastische beelden te maken!

Comment

Drie prachtplaten, ze kunnen zo op postkaartjes gedrukt worden. Mijn voorkeur gaat naar nr 2, die is helemaal af. Ik hou wel van dat diepblauwe in contrast met het wit.
      Greetz

Comment

bedankt iedereen
        Groetjes Vicky

Comment

Weeral een prachtreeks van een dankbaar onderwerp.....
          Geef mij maar 1 en 2......
          De laatste is iets te druk.
          "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

Comment

Daar kan je de zonsondergang met nog zo'n 2000 genodigden vastleggen
            Maar weeral kleurrijke en knappe reeks

Comment

thanks Lockdriver en Picasso
              Groetjes Vicky

Comment

effe off topic,

Vicky gebruik je een filter om de mooie blauwe kleur te bekomen? btw foto's zijn weeral top
                Groetjes Rudy
                Canon EOS 5DMKII / EF 28-300mm f/3.5-5.6 L IS USM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iceman
                  effe off topic,

Vicky gebruik je een filter om de mooie blauwe kleur te bekomen? btw foto's zijn weeral top
                  bedankt iceman Op vakantie en thuis met een mooie blauwe lucht met wolkjes gebruikt ik altijd een pola-filter. 'k Dacht eerst dat ik dat effect wel in PS zou krijgen maar dat is niet zo. Met een pola-filter heb je veel minder kans op overbelichting van wit (maar ik onderbelicht toch gewoonlijk 1 stop) en de kleuren en vooral het blauw worden intenser
                  Groetjes Vicky

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vicky
                    bedankt iceman Op vakantie en thuis met een mooie blauwe lucht met wolkjes gebruikt ik altijd een pola-filter. 'k Dacht eerst dat ik dat effect wel in PS zou krijgen maar dat is niet zo. Met een pola-filter heb je veel minder kans op overbelichting van wit (maar ik onderbelicht toch gewoonlijk 1 stop) en de kleuren en vooral het blauw worden intenser
                    Bedankt voor de tip Vicky ik ga dat ook eens proberen
                    Groetjes Rudy

Comment

Ben hier al zo lang niet meer geweest, maar in Griekenland des te meer.
                      Ooit zal de dag wel komen, dat alles wat we hier hebben, in een grote
                      purperen mand proppen en op een van die eilanden ons leven (en wat
                      daar nog van rest) voortzetten.
                      En al hoort Santorini niet bij onze favoriete plaatsjes van Griekenland,
                      jouw foto's doen dat wel. Zullen dat wellicht altijd doen....
                      Voor een handjevol meer prenten....

Comment

Aaahhh Louis is er weer
                        Naar een Grieks eiland op onzen oude dag dat zien wij ook wel zitten, al is het liefst niet op Santorini, zoals jij zegt ... een beetje té toeristisch maar wel hééél fotogeniek en voor een weekje vakantie kan het heel goed
                        Groetjes Vicky

Comment

aangename reeks

1 staat wel scheef
                          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Aaahhh Louis is er weer
                            Naar een Grieks eiland op onzen oude dag dat zien wij ook wel zitten, al is het liefst niet op Santorini, zoals jij zegt ... een beetje té toeristisch maar wel hééél fotogeniek en voor een weekje vakantie kan het heel goed
                            Wie weet komen we elkander daar misschien tegen. Liefst op de een of
                            andere helling waar wat triestige olijfbomen staan, en we 's avonds de
                            zee alleen maar horen.
                            Fluisterend, alsof ze ons gelijk geeft.
                            Terwijl we dit nooit zeker zullen weten.
                            Samen lopen we een eindje de weg af tot aan een terras bedolven onder
                            de Rhododendrons, waar de lichtjes op zee te zien zijn. En ook al zeggen
                            we het niet graag; die lichtjes jagen ons angst aan en vervullen ons met
                            blijdschap...
                            We zijn immers dankbaar om ouwe lui te hebben mogen worden, maar ook
                            pijnlijk getroffen door al die voorgoed voorbije jaren en al dat verlies.

Santorini is natuurlijk fotogeniek en bekoorlijk. Je zou het in een mandje
                            willen steken en mee naar huis brengen.
                            En ook al heeft 't een hoog Vicky Leandros gehalte, van al die kleurtjes
                            en vergezichten kreeg ik toch menigmaal tranen in de ogen.

Comment

Aaahhh Louis is er weer
                              effe off topic,

Ik vermoed dat we daar met velen gaan zijn want wij zijn dat ook van plan
                              Groetjes Rudy

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iceman
                                effe off topic,

Ik vermoed dat we daar met velen gaan zijn want wij zijn dat ook van plan
                                Ok... en nu maar hopen dat die Grieken ons tot een inburgeringscursus
                                verplichten, waar we met zijn allen, als waren we nog onschuldig, klein
                                en o zo dom, in een klasje met geel gekleurde kleimuren en een dal van
                                druivenbladeren, naast elkaar komen te zitten.
                                Dan zal ik steevast vragen; "τι kanies, iceman?"
                                Dan draai ik m'n hoofd een kwartslag en zeg: "Maresies, Vicky, me lene,
                                Louis."

Afto mou aresie...

Comment

Working...
                                X