Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De foto is op zich wel mooi, ook het licht, maar de zon is niet realistisch qua kleur. Ik kan het mis hebben, maar volgens mij is dit te wijden aan een overdreven saturatie van de foto?
De foto is op zich wel mooi, ook het licht, maar de zon is niet realistisch qua kleur. Ik kan het mis hebben, maar volgens mij is dit te wijden aan een overdreven saturatie van de foto?
Foto is zoals ie getrokken geweest is, enkel beetje opgescherpt en kadertje derond.
Nice one!!! Prachtige kleuren... Idd wel een beetje jammer van de zwarte ruimte aan de linkerkant
Misschien een beetje bijknippen?
Knap standpunt
Enkel het vlekkerige in de linkerbovenhoek stoort een beetje.
Meningen verschillen Mij stoort het niet echt, al doe je me twijfelen.... maar ik laat het toch lekker zo.
Nog een paar foto's van dat moment ... die donkere vlek op die eerste foto is trouwens die boom.Kleur van de zon was meer geel bij een hogere zonstand.
Groeten Norre
You only live once, but if you live good, once is enough !!
---------------------------------------------------
Nikon 5700 + Nikon D 70 s
De eerste vind ik prachtig - heel diep en fel van kleur, bijna irreëel. Die grashalmen zijn sterke grafische elementen en vormen een sterke drager voor het prachtige rood. Heel sterke compo.
Love it
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment