Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zonsondergang in Bretagne

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zonsondergang in Bretagne

Vorige week genomen

De laatste is wel wat bijgewerkt. Is het erover ?
    Fujifilm X-T1 en X-T2

Re: Zonsondergang in Bretagne

Oorspronkelijk geplaatst door travelrudy
    De laatste is wel wat bijgewerkt. Is het erover ?
    nee, totaal niet! Ik vind hem eigenlijk perfect zo!
    Zeer mooie foto's allebij, maar toch met voorkeur tot de 2de.
    SHARPimages.be

Comment

Echt mooi vooral die laatste, mooie compositie en nee ik denk niet dat het erover is maar ik ben dan wel geen prof.

Groetjes, Bart

Comment

Die tweede vind ik prachtig. Goed uitgebalanceerd tussen de lichte en donkere partijen. De horizon staat wel wat centraal, maar wanneer je tot de boei op de voorgrond eraf knipt, zakt die horizon tot een mooie plek in het kader en is de foto wat evenwichter.
        De eerste foto mag wel wat in helderheid teruggenomen worden. De zon is een uitgebrande witte vlek en de foto oogt wat flets. Je hebt nauwelijks detail in het donkere stuk, dus dat mag daardoor wel verloren raken. Maar ik ben bang dat het uitgebrande niet of vrijwel niet zal verdwijnen.
        meer over mijn fotografie is te vinden op
        http://www.nandoonline.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn
          Die tweede vind ik prachtig. Goed uitgebalanceerd tussen de lichte en donkere partijen. De horizon staat wel wat centraal, maar wanneer je tot de boei op de voorgrond eraf knipt, zakt die horizon tot een mooie plek in het kader en is de foto wat evenwichter.
          De eerste foto mag wel wat in helderheid teruggenomen worden. De zon is een uitgebrande witte vlek en de foto oogt wat flets. Je hebt nauwelijks detail in het donkere stuk, dus dat mag daardoor wel verloren raken. Maar ik ben bang dat het uitgebrande niet of vrijwel niet zal verdwijnen.
          Alles is hiermee gezegd vind ik
          fotosite

Comment

Ik ben het eens met de comments van azhrarn en daardoor ook met elsan
            Maar, hoewel azhrarn er wss niet voor te vinden zal zijn, ik zou een kleine retouche doen... namelijk op de eerste foto, dat takje dat naar beneden hangt, wegclonen. Ik weet nie hoe het komt maar het steekt toch een beetje mijn ogen uit

Greetz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door T-Ace
              Ik ben het eens met de comments van azhrarn en daardoor ook met elsan
              Maar, hoewel azhrarn er wss niet voor te vinden zal zijn, ik zou een kleine retouche doen... namelijk op de eerste foto, dat takje dat naar beneden hangt, wegclonen. Ik weet nie hoe het komt maar het steekt toch een beetje mijn ogen uit

Greetz
              Inderdaad - ik zou dat niet doen
              Voor bescherming tegen ogen uitsteken draag ik dan ook altijd een zonnebril in dit soort situaties. Oh ja, en ook om het felle zonlicht wat te temperen
              meer over mijn fotografie is te vinden op
              http://www.nandoonline.com

Comment

bangelijk mooi, vooral op die 2de hoe die zon wegzakt
                -----------------------
                www.maartensomers.be
                -----------------------

Comment

Working...
                X