Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Die tweede vind ik prachtig. Goed uitgebalanceerd tussen de lichte en donkere partijen. De horizon staat wel wat centraal, maar wanneer je tot de boei op de voorgrond eraf knipt, zakt die horizon tot een mooie plek in het kader en is de foto wat evenwichter.
De eerste foto mag wel wat in helderheid teruggenomen worden. De zon is een uitgebrande witte vlek en de foto oogt wat flets. Je hebt nauwelijks detail in het donkere stuk, dus dat mag daardoor wel verloren raken. Maar ik ben bang dat het uitgebrande niet of vrijwel niet zal verdwijnen.
Die tweede vind ik prachtig. Goed uitgebalanceerd tussen de lichte en donkere partijen. De horizon staat wel wat centraal, maar wanneer je tot de boei op de voorgrond eraf knipt, zakt die horizon tot een mooie plek in het kader en is de foto wat evenwichter.
De eerste foto mag wel wat in helderheid teruggenomen worden. De zon is een uitgebrande witte vlek en de foto oogt wat flets. Je hebt nauwelijks detail in het donkere stuk, dus dat mag daardoor wel verloren raken. Maar ik ben bang dat het uitgebrande niet of vrijwel niet zal verdwijnen.
Ik ben het eens met de comments van azhrarn en daardoor ook met elsan
Maar, hoewel azhrarn er wss niet voor te vinden zal zijn, ik zou een kleine retouche doen... namelijk op de eerste foto, dat takje dat naar beneden hangt, wegclonen. Ik weet nie hoe het komt maar het steekt toch een beetje mijn ogen uit
Ik ben het eens met de comments van azhrarn en daardoor ook met elsan
Maar, hoewel azhrarn er wss niet voor te vinden zal zijn, ik zou een kleine retouche doen... namelijk op de eerste foto, dat takje dat naar beneden hangt, wegclonen. Ik weet nie hoe het komt maar het steekt toch een beetje mijn ogen uit
Greetz
Inderdaad - ik zou dat niet doen
Voor bescherming tegen ogen uitsteken draag ik dan ook altijd een zonnebril in dit soort situaties. Oh ja, en ook om het felle zonlicht wat te temperen
Comment