Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vanmorgen rond 6 uur

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vanmorgen rond 6 uur

Re: Vanmorgen rond 6 uur

Je foto's stralen een zekere rust een sereniteit uit. Helaas verstoort door je nick (opgelet op een andere foto zou mij dit misschien niet storen).

Grts Janvangent

Ps Zat op dat uur al achter mijn boeken, zal morgen toch es naar buiten gaan zien
    Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

Comment

Drie rustgevende plaatjes!

Grtz,Fabienne
      Je vleugels uitslaan kan altijd, tenzij je jezelf kortwiekt.
      BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
      The name of the game is to fill the frame!
      http://Fabke.fotopic.net

Comment

Zalig zomerse beelden. enkel zoals al aangegeven hoger de naamvermeldig vloek een beetje met de beelden. Tevens (en daarvoor heb ik een zwak punt) de verschrikkelijke slagschaduw die veel te zwaar is en omgekeerd ligt.
        we hebben de gewoonte beelden te zien van links naar rechts, zoals je composities duidelijk laten zien. dus je lichtpunt voor de slagschaduw zou beter links bovenaan staan i.p.v. rechts bovenaan.
        maar de foto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krisdg
          Zalig zomerse beelden. enkel zoals al aangegeven hoger de naamvermeldig vloek een beetje met de beelden. Tevens (en daarvoor heb ik een zwak punt) de verschrikkelijke slagschaduw die veel te zwaar is en omgekeerd ligt.
          we hebben de gewoonte beelden te zien van links naar rechts, zoals je composities duidelijk laten zien. dus je lichtpunt voor de slagschaduw zou beter links bovenaan staan i.p.v. rechts bovenaan.
          maar de foto's
          Dat kader trekt inderdaad teveel aandacht, zeker met die rode letters, en de slagschaduw ligt de verkeerde kant op.
          Maar dat terzijde. Ik vind de foto's an sich wel aardig, maar qua saturatie toch aan de extreme kant, wat zich volgens mij uit in de verschrikkelijk rode stralenkrans en de uitwaaiering van licht rond de zon. Bij die eerste is de hele lucht in de nabijheid van die zon overbelicht / uitgebrand.
          Dat alles maakt het voor mij toch wat minder.
          meer over mijn fotografie is te vinden op
          http://www.nandoonline.com

Comment

Working...
          X