Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een Zomer Tuin ..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Een Zomer Tuin ..

Hallo Hallo,

Ik ben vandaag mijn nieuwe canon 350D gaan halen bij fotoshop en kon natuurlijk niet vlug genoeg de eerste pic's nemen.

Hier zijn dan de 3 beste voor vandaag:

Alle commentaar is welkom.
    of
    - Canon EOS 350D - EF-S Canon 18-55f/3.5-5.6 - 1GB SanDisk Ultra II -

Re: Een Zomer Tuin ..

Het spel met de scherptediepte heb je wel ineens beet precies

De inhoud van de beelden kan mij persoonlijk niet echt boeien, maar technisch zijn ze wel ok imho!

Wat ik héél mooi vind is het kader + (c) ... en dat ga je mij niet snel horen zeggen want ik vind dat meestal verspilling van pixels

Comment

1 vind ik mooi scherp,goeie compositie en rustige achtergrond
      2 en 3 missen die rustige achtergrond,integendeel die komt vrij rommelig over,zeker 3 die wel scherp is op het onderwerp maar waarbij de aandacht sterk afgeleid wordt door de storende achtergrond van stukje tuin en huis.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT
        Het spel met de scherptediepte heb je wel ineens beet precies

De inhoud van de beelden kan mij persoonlijk niet echt boeien, maar technisch zijn ze wel ok imho!

Wat ik héél mooi vind is het kader + (c) ... en dat ga je mij niet snel horen zeggen want ik vind dat meestal verspilling van pixels
        Hier ben ik het bijna helemaal mee eens.
        Behalve dat kader. Speels, dat wel, maar nog steeds een verspilling van pixels (goed verwoord Tony)
        meer over mijn fotografie is te vinden op
        http://www.nandoonline.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vonkske
          1 vind ik mooi scherp,goeie compositie en rustige achtergrond
          2 en 3 missen die rustige achtergrond,integendeel die komt vrij rommelig over,zeker 3 die wel scherp is op het onderwerp maar waarbij de aandacht sterk afgeleid wordt door de storende achtergrond van stukje tuin en huis.
          Klopt idd van de storende elementen maar het zijn eerder test foto's van een dagje fijn bezig zijn met de camera.

GreetzzZ..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AloHa
            Klopt idd van de storende elementen maar het zijn eerder test foto's van een dagje fijn bezig zijn met de camera.
            Dan wil ik wel als kritiek de volgende vraag stellen: moeten die dan persé al direkt online?
            (niet persoonlijk opnemen hé, 't is meer een algemene trend heb ik de indruk)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT
              Dan wil ik wel als kritiek de volgende vraag stellen: moeten die dan persé al direkt online?
              (niet persoonlijk opnemen hé, 't is meer een algemene trend heb ik de indruk)
              Of het een trend is weet ik niet, maar het is inderdaad wel typisch. Het valt mij ook op.

Comment

Wel dat is niet echt mijn bedoeling maar goed dat ik dat weer weet,
                jammer dat ik meer commentaar krijg dan tips.

MvG

Comment

MvG
                  Voor tips is het forumdeel fotodiscussie. Dit is de showcase Dus dit kun je verwachten.... MAARRRR.... je bent echt niet de enige hoor Ik kocht vorige week een set studioflitsers en ik had ze nog niet uit het plastic en de eerste fotos stonden al in de showcase... njaa.. je raadt het al

En zo heb ik al meer vluggertjes voorbij zien komen, mensen met nieuwe lenzen, cams ed. Blijkt maar weer dat we allemaal mensen zijn.

over de foto's;
                  Behalve het onderwerp is er niet veel over te zeggen. Scherptediepte is mooi, kleur enz. Het is nu alleen nog zoeken naar een interessant onderwerp
                  Ps.. foto 1 vind ik het mooist.

Over het kader laat ik mij niet uit want dat is pure smaak. Het gaat om de foto.

Succes en tot de volgende serie.
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

Comment

MvG
                    Het was maar een algeme opmerking - in ieder geval die van mij. Niet persoonlijk oppakken en gewoon doorgaan met fotograferen. Ik weet niet of je al meer ervaring in foto's maken hebt, maar als dit de eerste zijn, weet ik zeker dat het wel goed zit.
                    Ik vermoed dat de reactie ook eerder naar aanleiding van andere posts zijn, dan specifiek die van jou.
                    Dus... trek het je niet aan en doorgaan (dat rijmt )

Comment

Die eerste foto vind ik wel bijzonder tof gekadreerd!

Comment

Working...
                      X