Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eerste testfoto's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• eerste testfoto's

Sinds vandaag in het bezit van een Canon eos 30D en in onze tuin de eerste foto's ermee genomen.

Canon 30D / Battery Grip BG-E2 / EF-S 10-22 USM / EF-S 17 - 85 IS USM / EF 24-105 IS USM L / EF 70 - 200 2.8 IS USM / speedlite 580 EX

Re: eerste testfoto's

Goeie camera, mooie tuin en de eerste foto vind ik de mooiste.
    Gegroet Auke
    Nikon en wat toebehoren

http://smg.photobucket.com/albums/v611/elsadeb/

Comment

Ik vind de tweede het mooiste. De bloemen op de tak lopen mooi door de foto heen, hoewel. De eerste ontbeert een plek om naar te kijken, een eyecatcher. Ik heb ook het gevoel dat de kleuren en verzadiging niet helemaal klopt. Kan er alleen niet mijn vinger op leggen
      Gefeliciteerd met de aankoop en we zien de foto's wel verschijnen
      meer over mijn fotografie is te vinden op
      http://www.nandoonline.com

Comment

De eerste is de flets, iets overbelicht, en heeft geen echt onderwerp naar mijn inziens. De tweede is Misschien had het beter geweest indien de tak er helemaal opstond. Nu is rechts de top eraf.

Comment

Een meer dan behoorlijk begin toch. De eerste vrij goed imo, de tweede idd wat jammer van het topje van de tak. Test geslaagd voor mij
          Last edited by elsan; 11 juni 2006, 09:33.
          fotosite

Comment

Thx voor de opmerkingen, het is altijd fijn om te weten dat er iemend naar je foto's heeft gekeken.
            Het zijn enkele vlugge shots eerder bedoelt om de camera uit te proberen met al die nieuwe knopjes. Met de rapte ff in de tuin gelopen zonder al te veel aandacht voor het onderwerp.

Groetjes

Alex
            Canon 30D / Battery Grip BG-E2 / EF-S 10-22 USM / EF-S 17 - 85 IS USM / EF 24-105 IS USM L / EF 70 - 200 2.8 IS USM / speedlite 580 EX

Comment

1 vind ik minder maar 2 mag gezien worden alhoewel er rechts teveel gecropt is
              The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Working...
              X