Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ongelooflijk toch, Vicky blijft topfoto's posten!
En ik moet Kodachrome bijtreden in de stelling over Vicky's fotografisch (in)zicht, ik ben er jaloers van...
Dat heb je dan weer mooi in beeld gezet Vicky, heel fijne reeks.
Effe nog een vraagje :Als jij daar die trappen opgaat om je plaat te schieten, moet de Celle dan ook mee of wacht hij onder ?
Dat heb je dan weer mooi in beeld gezet Vicky, heel fijne reeks.
Effe nog een vraagje :Als jij daar die trappen opgaat om je plaat te schieten, moet de Celle dan ook mee of wacht hij onder ?
Nee hoor Jan, die blijft rustig wachten tot ik weer daar ben.
Nee hoor Jan, die blijft rustig wachten tot ik weer daar ben.
MAW: Een koppel waarvan beide partijen getuigen van veel geduld, één voor het wachten, de andere voor rustig tijd nemen om DE compo en belichting vast te leggen .
En ja hoor Vicky doet het weer
Vicky, weerom een prachtige reeks, voor mij spreekt foto 3 het meeste aan...waarschijnlijk door de mooie zachtgele treden
Comment