Mooi alledaags contrast tussen industrialisering en de natuur
Qua compo, puur persoonlijk, zou ik een beetje afsnijden onderaan, tot net wanneer de verticale lijnen beginnen, zo krijg je een meer ordelijke foto, mijn gedacht...
Qua compo, puur persoonlijk, zou ik een beetje afsnijden onderaan, tot net wanneer de verticale lijnen beginnen, zo krijg je een meer ordelijke foto, mijn gedacht...
Greetz
Daar zou ik ook voor kiezen. Zet ook de foto wat rechter.
Zo zie je maar. Bij landschapsfoto's zijn die masten vaak een grote bron van ellende en horizonvervuiling - maar ze kunnen ook als onderwerp uitstekend dienen. Goed gedaan
Dit soort toestanden is spijtig genoeg een bron van veel ellende voor diegene onder ons die landschapsfotografie beoefenen ( zeker in België ) zelf probeer ik ze zoveel mogelijk te ontwijken of ze weg te clonen, maar bij deze foto vind ik de pyloon niet echt storen daar ie bewust bij de compo is betrokken, wel had het geheel wat meer ' waterpas 'mogen staan
Comment