Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hoewel deze wel erg wit is, heeft het een bijzonder effect op het geheelals foto; een bijna dromerig geheel waarvan je niet weet of het nu echt is of niet.
De beweging is mooi vastgelegd in de wieken, de wolken associeren mooi met de wind die deze wieken in beweging heeft gebracht, alsmede de beweging in de populieren.
Een mooie foto, die ik toch zeker ook als een gewoon zichtbaar-licht plaatje had willen zien. Ik durf het bijna niet te vragen: heb je die ook?
.
Een mooie foto, die ik toch zeker ook als een gewoon zichtbaar-licht plaatje had willen zien. Ik durf het bijna niet te vragen: heb je die ook?
neen, heb ik niet. Een gewone foto zou de beweging niet kunnen weergeven, het was nl. klaarlichte dag.
De onbewerkte foto is donker, maar ik heb die opzettelijk verhelderd om het dromerig effect te versterken.
Bedankt voor je reaktie, Azhrarn
nikon D200 AF-S NIKKOR 18-200mm macro 105 mm 1:2.8
neen, heb ik niet. Een gewone foto zou de beweging niet kunnen weergeven, het was nl. klaarlichte dag.
De onbewerkte foto is donker, maar ik heb die opzettelijk verhelderd om het dromerig effect te versterken.
Bedankt voor je reaktie, Azhrarn
Dan zou een ND filter van pas kunnen komen.
Je bent in ieder geval geslaagd met deze opname
Comment