Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Jammer dat het bord zo vaal van kleur is. Maar daar kun je weinig aan doen, natuurlijk.
De foto is niet bepaald scherp op de voorgrond. Dat is jammer. De horizon is al genoemd, maar ook die rode ballon stoort een beetje. Ik zeg het niet vaak, maar in dit geval zou ik die wel wegklonen
wat zeg ik nu???
Jammer dat het bord zo vaal van kleur is. Maar daar kun je weinig aan doen, natuurlijk.
De foto is niet bepaald scherp op de voorgrond. Dat is jammer. De horizon is al genoemd, maar ook die rode ballon stoort een beetje. Ik zeg het niet vaak, maar in dit geval zou ik die wel wegklonen
wat zeg ik nu???
Zo Beter ? K heb een bewerkte versie gepost als eerste foto.
weet iemand een oplossing in ps om die kuil uit de zee te halen?
Zo Beter ? K heb een bewerkte versie gepost als eerste foto.
weet iemand een oplossing in ps om die kuil uit de zee te halen?
GRTz
Beter zo.
Die vertekening is in CS2 in ieder geval te corrigeren. Daarvoor is ergens bij filters de optie lenscorrection. Daarmee moet het in ieder geval lukken.
Andere software zal wel bestaan, maar die ken ik niet.
Comment