Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Watermolen
Collapse
X
-
-
Re: Watermolen
Ik ben verliefd op plaatje no1. HEEL mooi voor mijGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
-
de eerste vind ik duidelijk de beste ... zet me in ieder geval aan om er heen te gaanThe quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wim 76De Liermolen in Grimbergen, mooie foto's, vooral de eerste vind ik super
Mooie sfeerfoto's hoor!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMaxIk ben verliefd op plaatje no1. HEEL mooi voor mij
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
Nummer 1 heeft duidelijk mijn voorkeur. Andere twee zijn iets te flets en mochten wat minder belicht zijn.
Comment
-
heel mooi hoor en over de compo,s is nagedacht hoor.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Drie zou veel mooier zijn geweest als je het water langs het waterrad had laten stromen. Nu zie je nog niet waar het riviertje vandaan komt. Ik vind het onderwerp op die foto dus veel te krap gefotografeerd
De eerste is duidelijk het mooistemeer over mijn fotografie is te vinden op
http://www.nandoonline.com
Comment
-
Foto 1, jammer dat het rad niet draait.
Comment
-
Bedankt voor het commentaar.
Code:[B] lut[/B] Hexagon, bij een volgend bezoek aan België, moet je zeker Bokrijk eens bezoeken! (Zoek hier maar eens op het forum, dan zie je wel of je het de moeite vindt.)
Ik zal het zeker doen, want ik ben nog lang niet klaar in België.
Nu eerst naar Brugge en dan naar Gent.
Code:[B]azhrarn[/B] Drie zou veel mooier zijn geweest als je het water langs het waterrad had laten stromen. Nu zie je nog niet waar het riviertje vandaan komt. Ik vind het onderwerp op die foto dus veel te krap gefotografeerd
Er is met fotograferen een verschil tussen,wat mogelijk is, en wat wenselijk is.
Hier was het alleen.. mogelijk… om een foto zo te maken, als hierboven.
Maar…… voor mij was ook wenselijk geweest, als het rad gedraaid had, en het water lekker langs dit rad had gekletterd.
Als je hierbij nog bedenkt dat de ruimte rond het rad zeer beperkt was, en ik niet over een super grootboekobjectief beschik, was er voor mij geen andere keus, om hem op deze wijze te maken, ….. of…… helemaal niet.
Als je vindt, dat daardoor de foto te krap is weergegeven, en daarom niet goed zou zijn, heb je op grond van jouw wenselijkheid, een verkeerde beoordeling gegeven.
Grt,
HexagonGrt,
Hexagon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HexagonBedankt voor het commentaar.
Code:[B]azhrarn[/B] Drie zou veel mooier zijn geweest als je het water langs het waterrad had laten stromen. Nu zie je nog niet waar het riviertje vandaan komt. Ik vind het onderwerp op die foto dus veel te krap gefotografeerd
Er is met fotograferen een verschil tussen,wat mogelijk is, en wat wenselijk is.
Hier was het alleen.. mogelijk… om een foto zo te maken, als hierboven.
Maar…… voor mij was ook wenselijk geweest, als het rad gedraaid had, en het water lekker langs dit rad had gekletterd.
Als je hierbij nog bedenkt dat de ruimte rond het rad zeer beperkt was, en ik niet over een super grootboekobjectief beschik, was er voor mij geen andere keus, om hem op deze wijze te maken, ….. of…… helemaal niet.
Als je vindt, dat daardoor de foto te krap is weergegeven, en daarom niet goed zou zijn, heb je op grond van jouw wenselijkheid, een verkeerde beoordeling gegeven.
Grt,
Hexagon
Wanneer iets niet mogelijk is, het alternatief automatisch goed is. In dit vind ik dat de onderwerp te krap bemeten is. Dat is geen beoordeling, maar mijn persoonlijke mening.
En die is alleen maar goed bedoeld.meer over mijn fotografie is te vinden op
http://www.nandoonline.com
Comment
Comment