Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
sfeerbeelden uit landelijke dorpjes + ALBUM
Collapse
X
-
-
Re: sfeerbeelden uit landelijke dorpjes + ALBUM
Mooie! In je album staan zelfs nog mooiere,IMHO....
Grtz,Fabienne
Spiegels zouden er goed aan doen, even na te denken voor ze de beelden terugkaatsen.BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
The name of the game is to fill the frame!
http://Fabke.fotopic.net
-
Wat moet je blijven schrijven, na het zien van zulke foto's, PROFICIAT
En dan vooral ook voor de constante kwaliteit en aandacht voor compositie die je steeds opnieuw in je foto's weet weer te geven Viky.mvg,
Ludo V.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ludo V.Wat moet je blijven schrijven, na het zien van zulke foto's, PROFICIAT
Knap Vicky
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
Compo, belichting, kleur... netjes zoals altijd
Voor mij plaatje 1.
Volgens mij verkopen ze daar alleen maar verf in de kleuren: wit, blauw en groen <grin>
Ik vind deze uit dat album ook ERG mooi
Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ludo V.Wat moet je blijven schrijven, na het zien van zulke foto's, PROFICIAT
En dan vooral ook voor de constante kwaliteit en aandacht voor compositie die je steeds opnieuw in je foto's weet weer te geven Viky.
Ja, woorden schieten weer eens te kort, zoveel kwaliteit, zoveel.....enne nog meer van dat.
Comment
-
-
Fijne reeks Vicky en ook in je albums nog de nodige prachtplaatjes.Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
Comment
-
Leuke serie Vicky, vooral nr 3. Goed de details en lijnen vastgelegd.
Comment
-
Mooie serie!vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
Tja, prachtig gewoon. Je versterkt keer op keer mijn verlangen om er ook te gaan.
Comment
-
-
Ik heb ook nog in je album gekeken. Beeldschone foto's, prachtige kleuren en sterke compositesMvg Roosje http://www.flickr.com/photos/roosjeh/
Nikon D90, 18-200mmVR, 70-300mmVR, 50 f1.8 | Tamron 28-75mm f2.8 + 90mm f2.8 | Sigma 30mm f1.4 | Tokina 11-16mm f2.8 | Olympus E-P1, 14-42mm, OM 50mm f1.4 / 50mm f3.5 macro / 135mm f2.8 |
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FotoshooterTja, prachtig gewoon. Je versterkt keer op keer mijn verlangen om er ook te gaan.
Niet tegenwringen en toegeven
een vakantie op Santorina zal je je niet beklagen
Groetjes Vicky
Comment
Comment