Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Drie mooie maar van je eerste kan ik het langst genieten
Die eerste is oerklassiek, maar oh zo degelijk !!!
Ik ruik a.h.w. het gras. Ik lig languit op mijn buik, mijn kin op mijn handen, even de zorgen vergetend. Hee, daar... een vlieg. En daar, tussen de sprietjes, drie mieren. Ze sleuren een dode kever mee.
Jeetje, ik zou wel eens een mier willen zijn. Die grashalmen zouden als bomen lijken, die zandkorrels heuse rotsblokken. Hoe lang zou ik erover doen om van hier tot aan mijn terras te raken ??? Het zou een grote en gevaarlijke tocht worden...
Vijf minuutjes later sta ik recht, met een paar flinke stappen ben ik terug op mijn terras voor 'n slokje van 'n fris drankje...
Eén dus
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Madmax en kariboe : bedankt voor de leuke reacties
@kariboe : je hebt me ook even laten wegdromen... ik was even zo een mier die over een mals groen grassprietje probeerde te klauteren met in mijn zog een zingend peleton kleine mieren : "Wij zijn de mieren die het gras doen plakken, de kevers opereren en de mensen ambeteren...".
Toen voelde ik plots wat kriebelen aan mijn benen en merkte ik dat ik in een mierenhoop lag. Je moet niet vragen hoe vlug ik recht was ...
Comment