Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ja, het is blijkbaar een wandel-foto, maar die mensen moesten er voor mij ook niet op. Voor de rest vind ik dit een zeer goede foto. Misschien dat door de camera iets meer naar rechts te richten de foto nog beter zou geweest zijn.
Ja, het is blijkbaar een wandel-foto, maar die mensen moesten er voor mij ook niet op. Voor de rest vind ik dit een zeer goede foto. Misschien dat door de camera iets meer naar rechts te richten de foto nog beter zou geweest zijn.
Goeie foto en idd iets meer naar rechts maakt de compo nog sterker.
Mooie kleuren en sfeer, vooral door de bewolking die de zon belet volledig door te komen.
Kleine wijziging van camerarichting had misschien de compositie ten goede gekomen.
Die mensen passeerden mij gewoon en ik maakte van de gelegenheid gebruik, dat is alles. Ik zou er nog niet aan denken om toevallige voorbijgangers even te gaan vragen iets "zot" te doen. Ik weiger om in deze vorm van fotografie zaken in scène te gaan zetten. Ik registreer en niet ik manipuleer. Bedankt voor de reactie in ieder geval!
Die mensen passeerden mij gewoon en ik maakte van de gelegenheid gebruik, dat is alles. Ik zou er nog niet aan denken om toevallige voorbijgangers even te gaan vragen iets "zot" te doen. Ik weiger om in deze vorm van fotografie zaken in scène te gaan zetten. Ik registreer en niet ik manipuleer. Bedankt voor de reactie in ieder geval!
Het was meer de gedachte om ze verder uit elkaar te laten lopen, bijvoorbeeld. Iets zot doen moeten ze maar in hun eigen tijd doen
Comment