Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Potver... weer niets te zeuren hehehe. Heerlijke foto en ik ga voor no1 met de boom. No2 is een mooie uitsnede maar ik vind de comp en kleuren van de hemel van no1 in zijn totaliteit mooier. Vooral dat diepe blauw ben ik fan van.
Knap plaatje Azhran
Dank jullie allemaal voor de reacties. Ik heb er meer gemaakt, die dag/avond, welke ik vandaag zal posten.
Was heerlijk rustig, daar op de hei. Niemand gezien, op een koppeltje mensen en een groepje mountainbikers na, en in de verte een kiekendief... Het was weer donker toen ik terug ging...
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax
Potver... weer niets te zeuren hehehe. Heerlijke foto en ik ga voor no1 met de boom. No2 is een mooie uitsnede maar ik vind de comp en kleuren van de hemel van no1 in zijn totaliteit mooier. Vooral dat diepe blauw ben ik fan van.
Knap plaatje Azhran
Die uitsnede is inderdaad een leuk detail, zo met die hemisfeer van rood, wat in de grote plaat een beetje wegvalt.
Dank je.
Oorspronkelijk geplaatst door Kinglouie
De zon of de eerste heidebrand dit jaar?
Schitterende kleuren in elk geval
mvg, Kinglouie
Het zou idd bijna een heidebrand kunnen zijn, zo met die rode gloed. Gelukkig niet.
Oorspronkelijk geplaatst door marnik.u
Prachtige foto's met heel mooie kleuren!
Is dat met een polarfilter genomen?
Nay. Geen filters gebruikt. Levels een beetje aangepast in CS2, niets meer.
Comment