Ik vind het ook prachtig. Die spiegeling
Alleen links onder zou ik die blaadjes toch wegdoen, verstoort een beetje de rust die de foto toch uitstraalt.
freyake
De eerste is erg mooi met de spiegeling. Bij de tweede en derde lijkt het erop alsof het gebouw heel erg overhelt naar 1 kant, maar dan niet door de lens vertekening.
De eerste is erg mooi met de spiegeling. Bij de tweede en derde lijkt het erop alsof het gebouw heel erg overhelt naar 1 kant, maar dan niet door de lens vertekening.
Dat is inderdaad zo, ik heb ps nog niet 100% onder de knie
Takjes op foto 1 weg gecloond...
Ja, vind ik beter dat je die takjes hebt verwijderd.
2de en 3de fotos zijn veel minder. Het viseye effect, kan je rechtzetten in photoshop. Bij de eerste is het ook maar minder opvallend.
freyake
Leuke foto’s
Foto 1 is erg mooi mede door de bomen aan de rechterkant.
Foto 2 mis ik contrasten tegenover het kasteel.
Foto 3 is een beetje verwrongen.
Leuke foto’s
Foto 1 is erg mooi mede door de bomen aan de rechterkant.
Foto 2 mis ik contrasten tegenover het kasteel.
Foto 3 is een beetje verwrongen.
Grt,
Hexagon
Ben ik het helemaal mee eens. No1 is echt top zo met dat gladde water. Nu nog even snel PS onder de knie krijgen en de vertekening wegwerken. Dan heb je echt een pracht plaat.
Die eerste foto is mooi. De vertekening die aan de rechterkant te zien is, is niet eens storend. Bij de tweede is de vertekening wel storend, voornamelijk omdat het kasteel aan de rechterkant, in het gebied van vertekening gecompositioneerd is.
De derde is helemaal uit het verband getrokken, wat heel storend is. Ik vraag me ook af wat dit kan zijn, omdat dit niet de karakteristieke vervorming van een lens lijkt te zijn; de hele foto helt over, eerder dan een circulaire vertekening.
Met welke lens zijn deze foto's gemaakt? OF zijn het flinke crops uit een ultragroothoek?
Die derde mag ook wel wat meer contrast en kleurverzadiging gebruiken, denk ik.
Comment