Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IJselmeerdijk

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• IJselmeerdijk

tja... als het weer niet snel een beetje stabiel blijft, ga ik toch echt emigreren

Toch levert het soms best mooie en dreigende plaatjes op. Vind zelf de omgeving wat minder, maar deze foto nam ik vanwege de harde wind. Dat gaf zowel bij de schapen (van gisteren) als op het lange gras, soms van die mooie 'vegen' of 'vlekken' als dan heel even de zon door de wolken scheen.

of ??

Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Re: IJselmeerdijk

wat heb je met de kleuren gedaan??, komen niet zo mooi over en het weggetje onderaan de dijk rechts had ik er afgelaten.
    wel bekent stekkie hoor, ben daar ook vaak.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk
      wat heb je met de kleuren gedaan??, komen niet zo mooi over en het weggetje onderaan de dijk rechts had ik er afgelaten.
      wel bekent stekkie hoor, ben daar ook vaak.
      grt,bouk.

Geen idee.
      Ik loop nog steeds te worstelen met mijn beeldscherm. Misschien werken die 2lagen met gaussiaans vervagen niet helemaal lekker hier. Hmmm... Lijkt wel of er een roze gloed over ligt. Of? Potver... ik wil een knap beeldscherm.

Maar wat zie jij dan voor rare kleuren? Dit is trouwens het origineel, compleet onbewerkt.

ps... dat weggetje heb ik geprobeerd, maar dat zag er imho niet uit. Miste meteen een stuk diepte in de foto.

Last edited by MadMax; 1 april 2006, 23:08.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

Code:
        bouk 
        wat heb je met de kleuren gedaan??, 
        komen niet zo mooi over 

[MadMax
        Maar wat zie jij dan voor rare kleuren? 
        Dit is trouwens het origineel, compleet onbewerkt
        Het lijkt wel of de orginele al bewerkt is.
        De gehele linker en rechterkant is een stuk donkerder.

Grt,
        Hexagon
        Grt,
        Hexagon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hexagon
          Code:
          bouk 
          wat heb je met de kleuren gedaan??, 
          komen niet zo mooi over 

[MadMax
          Maar wat zie jij dan voor rare kleuren? 
          Dit is trouwens het origineel, compleet onbewerkt
          Het lijkt wel of de orginele al bewerkt is.
          De gehele linker en rechterkant is een stuk donkerder.

Grt,
          Hexagon
          Als ik zo lees dat de zon zo nu en doorkwam, kan ik me dat verschil in helderheid wel voorstellen.
          Maar M&M, die originele is qua kleur vele malen mooier. Die als eerst geposte foto is zeker niet mooi wat kleur betreft. De lucht heeft een paarse gloed, alsof het een analoog rolletje is dat na belichting te lang in de kast heeft gelegen De voorgrond is veel en veel te licht. Het geeft een heel onnatuurlijk effect.

Dan het weggetje - wat Bouk al aanhaalt; of weg of er prominenter op zetten. Het valt nu er een beetje vanaf. Maar ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om het er naar wens op te zetten. Misschien in de richting van een ultra-groothoek gaan? Zeg 17mm met je 1Ds?
          meer over mijn fotografie is te vinden op
          http://www.nandoonline.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn
            Als ik zo lees dat de zon zo nu en doorkwam, kan ik me dat verschil in helderheid wel voorstellen.
            Maar M&M, die originele is qua kleur vele malen mooier. Die als eerst geposte foto is zeker niet mooi wat kleur betreft. De lucht heeft een paarse gloed, alsof het een analoog rolletje is dat na belichting te lang in de kast heeft gelegen De voorgrond is veel en veel te licht. Het geeft een heel onnatuurlijk effect.

Dan het weggetje - wat Bouk al aanhaalt; of weg of er prominenter op zetten. Het valt nu er een beetje vanaf. Maar ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om het er naar wens op te zetten. Misschien in de richting van een ultra-groothoek gaan? Zeg 17mm met je 1Ds?
            Hmmmm.... 17mmmmmmmmmmm... lekkuuurrrrr ... wat kost dat? <grin>
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

Working...
            X