Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laatste keer vorst?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Laatste keer vorst?

Ik vind de originele sterker dan de uitgesneden versies.
    Groeten,
    Jos
    http://www.jos-echelpoels.smugmug.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax
      (Edit: 2e foto toegevoegd. Volgens mij is er wat mis met de eerste. Zit nogal wat ruis in. Of? )

Had behoorlijk gevroren eergisterennacht, en misschien de laatste keer ijs dit jaar?

Even een beetje gespeeld met tegenlicht en blending. Geen flauw idee of dit wat is, maar ikzelf vind het best gaaf.

of

Een mooie foto. Evenwichtig qua kleur, contrast en helderheid (of donkerheid )
      Ik zou er niet in knipper, of croppen, of snijden, of wat dan ook. Zeker geen vierkante foto, zoals ik hier in de reacties zie verschijnen.

Heb je hier het dynamisch bereik in PS vergroot, of lukt dat die 1Ds uit zichzelf met al zijn meetpunten, en wat al niet meer...? Het is in ieder geval heel goed gedaan.
      meer over mijn fotografie is te vinden op
      http://www.nandoonline.com

Comment

Formitastisch Max
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Sprookjesachtig

Gr Kees
          Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

ZO die crops GAAAAAAAAAFFFFF
            D200 / D70s

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn
              Een mooie foto. Evenwichtig qua kleur, contrast en helderheid (of donkerheid )
              Ik zou er niet in knipper, of croppen, of snijden, of wat dan ook. Zeker geen vierkante foto, zoals ik hier in de reacties zie verschijnen.

Heb je hier het dynamisch bereik in PS vergroot, of lukt dat die 1Ds uit zichzelf met al zijn meetpunten, en wat al niet meer...? Het is in ieder geval heel goed gedaan.
              Thnx allemaal

@ Azhrarn: Nee, zover komt ie niet. Hoewel? Ik heb die div meetpunten nog niet geprobeerd. De originele foto zit er wel dichtbij (ijs t/m bomen), alleen is de lucht een stuk lichter en de zon volledig weg. Dus alleen de lucht 2 stops donkerder gemaakt, twee foto's over elkaar en alles totaan de lucht weer teruggehaald. Tikkie USM en een lichte crop om de vignetering weg te halen. Thats is.
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

Comment

Working...
              X