Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

beginnersfoto's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• beginnersfoto's

gegroet,
    ik ben nieuw hier en ook pas begonnen met fotografie.
    ik heb een aantal opnames gemaakt op mijn vakantie in de ardennen,
    dit is het resultaat.

canon 350d
    f/8
    sluitertijd:20s
    iso400
    graag jullie mening.
    kristof
    Last edited by kristov; 6 maart 2006, 17:23.

Re: beginnersfoto's

Welkom!! Sorry maar vin ze niet echt spectaculair. Probeer op zijn minst de hemel wat recht te trekken, val bijna van mene stoel.

Groeten Janvangent
    Vooral nie opgeven me posten alle begin is moeilijk
    Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

Comment

ja had het fototoestel ergens opgezet maar had ni echt opgelet hoe.

hoe maken jullie de rand met een handtekening erbij voor rond jullie foto's?
      groetjes
      kristof

Comment

Hallo Kristov ,

Als eerste wil ik u van harte welkom heten op BD

Op BD zijn er een paar "spelregels" , en een van deze spelregels is , dat een foto die u ons toont , niet groter mag zijn dan 900*900 pixels of 200kb.

Deze foto's zijn echter allen boven de 400kb , en heb ik dus verwijderd.

U kunt de foto aanpassen tot maximaal 200kb en middels de "aanpassen" knop opnieuw in uw posting plaatsen.

Lees ook : "Gebruik van dit forum" eens door , welke bovenaan de pagina van ieder subforum staat. Hier staan de belangrijkste spelregels voor het posten van een foto in dat forum omschreven.

gr Hanske
        Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
        Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Working...
        X