'k Was uitgestapt om de eerste foto te maken maar toen ik mij omdraaide was onze Celle samen met ons huurautoke bijna in de wolken verdwenen. Gelukkig was de Teide nog te zien door een gat in de wolken
Super die nr2.
Met zo'n landmark vind je Celle zeker terug.
Prachtig opgemerkt Vicky. Geeft perfect de verrassingen weer die dikwijls daar optreden als men de Teide optrekt.
Vraagje: heb je ook met sneeuwballen kunnen gooien? Lukt mij zelden , hoewel ik er meestal ieder jaar enkele weekjes verblijf.
eerste prachtig van kleur en de verschillende geologische lagen en de tweede om op het juiste ogenblik te hebben kunnen afdrukken. Is uiteindelijk mijn favo ook
Allereerst 2 toffe foto's hoor mooi van kleur en compo.
Maar nu ff mijn vraag aan jou ..hehe die heb je zeker genomen in de 2e of 3e week van januari dit jaar ???
GRRRRRRRRRRRR wij waren daar net een paar dagen weg toen heeft een dag of 3 onophoudelijk geregend daar in Tenerife ( gehoord van een vriend aldaar) Wat resulteerd een Teide vol met sneeuw. hoorden zelfs dat de eigenlijke kraten ( waar ze opnames hebben gemaakt van apenplaneet toendertijd ) zelfs een paar dagen afgesloten is geweest.
Dat heb ik dan weer,weer weinig sneeuw op de teide toen wij er waren.
@ kodachrome : deze winter heb je je kans gemist om daar met sneeuwballen te smijten. In januari was de krater 2 dagen afgesloten omdat er te veel sneeuw lag en de wegen moesten vrij gemaakt worden. Half februari lag er nog sneeuw tussen de stenen naast de weg waar de zon niet aankon.
@ Ludo V : 'k laat de Celle alleen maar achter om even foto's te nemen (allé dat 'even' kan soms lang zijn )
@ Vmotion : deze foto's zijn genomen op 13 februari, maar toen was het nog heel koud daar boven en een stevige ijskoude wind. In de krater lag er geen sneeuw meer maar de top van de Teide lag nog vol sneeuw. Dit was onze derde vakantie op Tenerife maar zo mooi hebben wij de Teide nog nooit gezien maar wij moesten er wel de koude en wolken bijnemen
Comment