Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Je weet wat ik vind van dergelijke foto's : zeer sprekend, sfeervol en geen last hebbend van storende elementen. Tot in de essentie...
Knap hoor ! My cup of tea
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
zeer knap kwa compo en licht maar .... ik zou toch de lensdistortie op nr één aanpakken hoor tenzij je dit zo wil natuurlijk
Ik had deze ook gezien Roland, en - eerlijk gezegd - ik heb ook eventjes gedacht om dit te vermelden. Maar langs de andere kant zorgt die lichte boog op de horizon voor een zekere spanning, een zekere onvermijdbare weidsheid... 'n Twijfelgeval
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Prachtige foto's. De eerste is helemaal af. Prachtig licht in de tweede. Ik zou misschien het bovenste gedeelte van de 2de foto nog weggecropt hebben...
Ik had deze ook gezien Roland, en - eerlijk gezegd - ik heb ook eventjes gedacht om dit te vermelden. Maar langs de andere kant zorgt die lichte boog op de horizon voor een zekere spanning, een zekere onvermijdbare weidsheid... 'n Twijfelgeval
Greetz, Kariboe
jaja ik quote Kari weer, maar ik vind dat ie weeral gelijk heeft en hij kazn het zo goed uitleggen hé . Voor mij mag/moet dat er zeker in blijven. Ik vind het lekker strak
Comment