Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
idd leuke kleuren
die steiger geeft wel diepte aan je foto, maar ik vind hem een beetje misplaatst in beeld (ik had hem liever links in beeld gezien, maar dan had je waarschijnlijk die mooie lucht niet meer in beeld gehad)
Qua compo niet slecht; alleen vind ik de plaatsing van de steiger in de rechteronderhoek niet zo denderend.
seppuku.
Hoi,
Dit snap ik niet ( ben nog een leek op comp gebied) Waar had ie dan wel moeten staan? Midden of links en zo ja... waarom dan? Ik zou em ook zo genomen hebben denk ik
Bedankt voor de reacties, ik kon natuurlijk weinig anders dan de steiger zo laten omdat ik zelf op 't begin van de steiger stond en de zon links onder ging. En ik vind hem juist eigenlijk precies goed staan. Niet in de weg en niet overheersend. De lijnen van de steiger onderbreken het geheel.
Zou ik nu eens best op mijn eentje willen rondslenteren, om
bv te genieten van al dat avondlijk schoons.
Maar omdat het zo grijs is vandaag, en gisteren, en morgen
al evenzeer, zal ik dus maar door je foto dwalen en genieten
alsof het levende live was.
Van deze mooie opname met veel sfeer….
Haha ja inderdaad, de laatste weken zijn er niet meer zulke mooie zonsondergangen. Ik heb mijn foto's op ZOOM.nl geplaatst en ik link ze hier naartoe. Ik heb daar prongelijk de verkeerde geupload met een groter kader aan de onderkant. Had deze gebruikt voor een uitvergroting.
Dus helaas doet het kader aan de onderkant wat afbreuk..
idd leuke kleuren
die steiger geeft wel diepte aan je foto, maar ik vind hem een beetje misplaatst in beeld (ik had hem liever links in beeld gezien, maar dan had je waarschijnlijk die mooie lucht niet meer in beeld gehad)
Comment