Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Suggestief wil toch zeggen dat er meer aan de hand is dan dat je ziet.....da's voor mij dus hier niet het geval...
Dick.
Suggestief is "de lancering van een denkbeeld" (volgens Vandale)... Dat kan natuurlijk voor iedereen anders zijn hé. Maar ik vond die titel enigsinds passend!
Had de opzet door het allemaal wat wazig en donker te houden, een gedachte te lanceren... Welke die dan moest worden hangt van persoon tot persoon af.
Sam
My Website: http://pixx.s2m.be
Fuji Finepix S3 Pro + Nikon AF-S-DX 18-200
1 doet mijn denken aan een RX thorax in profiel genomen, zal wel beroepsmisvorming zijn zeker?
Groeten Janvangent
Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24"
Comment