Een achtergrond die telkens opnieuw reacties uitlokt van mensen die hem mooi of lelijk of duur (?) vinden, kan je toch bezwaarlijk "neutraal" noemen.
seppuku.
1 - 0 Een voltreffer en je hebt absoluut gelijk vind ik
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Een achtergrond die telkens opnieuw reacties uitlokt van mensen die hem mooi of lelijk of duur (?) vinden, kan je toch bezwaarlijk "neutraal" noemen.
seppuku.
De verregaande bemoeizucht begint stilaan op mijn systeem te werken.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
1 - 0 Een voltreffer en je hebt absoluut gelijk vind ik
Ik heb hier blijkbaar iets verkeerd geïnterpretteerd, ik bedoel dus dat ik eigenlijk 100% achter de keuze van de achtergrond sta, persoonlijk vind ik er niets op aan te merken, integendeel, deze past in mijn ogen perfect bij de gothic-style, het hoeft inderdaad niet altijd pikzwart te zijn.
Sorry Digipics357, my mistake
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Ik dacht dat het toch niet om de achtergrond te doen is ?
Deze foto geeft inderdaad het model compleet weer.
Ik ben trouwens fan van Jeff (niet Hoeyberghs ), ik wou dat ik al zover stond met modellenfotografie.
Ik kan tot op vandaag nog enkele leren van hem. , en als ik dan al al dan niet zijn niveau zou "kunnen" bereiken, kunnen we mss discussiëren over de achtergrond.
De verregaande bemoeizucht begint stilaan op mijn systeem te werken.
Niks van aan trekken Jeff , het zijn altijd dezelfden die erover komen zagen ;
Als ik zie wat men vandaag de dag als achtergrond geweldig vind en niet storend .... awel , als dat de toekomst is van de modelfotografie dan hang ik mijn spullen aan de haak en ga nieuwe hobby zoeken, terug tropische vissen of zo !
Comment