Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Stahlhelm
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: Stahlhelm
Prachtig hé. Je moet er maar opkomen.
Ook mooie en speciale compo...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NatPrachtig hé. Je moet er maar opkomen.
Ook mooie en speciale compo...
Comment
-
-
Prachtfoto .... combinatie van helm en geheimzinnig lachje (a la Mona Lisa) intrigeert me enorm
Ook compo, kleur etc vind ik gewoon prachtigThe quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
-
prachtfoto, vooral de compositie en het kleurenspel
vroeg me enkel af hoe je een zwarte achtergrond verkrijgt (in het algemeen), hier was het wss donker binnen, en stond zij in een deuropening (nee?) maar bij sommige mensen die foto's trekken van bloemen, en die zelf een grijze / beige / ... achtergrond(muur) hebben, zie je op de foto zwart. Ik vermoed dat dit is door een zo laag mogelijke F-waarde te nemen (2.8-4)?
grtz
Comment
-
het halo-effect komt hier goed van pas.
Mooie foto, goede compo; maar we zijn dat gewoon zeker ?Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .
Comment
-
knappe compo door de afsnijding van het model.
Halo-effect idd zeer passend.
En die mimiek op dat gezicht
Maar dat is hier al allemaal gezegd he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vogelnestjevroeg me enkel af hoe je een zwarte achtergrond verkrijgt (in het algemeen), hier was het wss donker binnen, en stond zij in een deuropening (nee?) maar bij sommige mensen die foto's trekken van bloemen, en die zelf een grijze / beige / ... achtergrond(muur) hebben, zie je op de foto zwart. Ik vermoed dat dit is door een zo laag mogelijke F-waarde te nemen (2.8-4)?
grtz
Comment
-
-
Weer eens "dikken bal" Stijn! Heb al spijt dat ik u zo snel in Leuven in de steek heb gelatenWebsite: http://www.d-eye.be
Comment
-
das idd wel uw soort werk !
mooi simpel en origineelCanon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko
Comment
-
De heerlijke compo en vooral de nauwelijks verholen lach van het model maken dit voor mij een "topplaat".
Heerlijk om naar te kijken en nog bijzonder grappig ook. Zeer 'menselijk' portret !
Proficiat, dit is fotografie met gevoèl !!!
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vogelnestjeprachtfoto, vooral de compositie en het kleurenspel
vroeg me enkel af hoe je een zwarte achtergrond verkrijgt (in het algemeen), hier was het wss donker binnen, en stond zij in een deuropening (nee?) maar bij sommige mensen die foto's trekken van bloemen, en die zelf een grijze / beige / ... achtergrond(muur) hebben, zie je op de foto zwart. Ik vermoed dat dit is door een zo laag mogelijke F-waarde te nemen (2.8-4)?
grtzVerders kun je nog altijd fotoshoppen !!
http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.
Comment
Comment