Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Na mijn post en de opbouwende kritieken van mijn vorige post , hier opnieuw dezelfde dames. Deze keer heb ik goed gelet op de gelijke witbalans. Ook de kader is aangepast...
Drie mooie foto's, en ik hoef gelukkig niet te kiezen, want de bedoeling van een serie is om ze na mekaar te bekijken. Oef!
Beauty need only be a whisper Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST
Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .
@ Fullator => wij willen wel eens zien wat die handjes aan het doen zijn
Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .
Ik probeer hier de serieuzen uit te hangen hé
@axat : knappe bewerking, maar ik heb ze liever met de DOF speling. Iedereen zijn ding natuurlijk. Ik zou je eigenlijk die bewerking wel eens willen zien doen. Rap rap zeg je, maar het lijkt me toch niet zo simpel....
Thanks voor de mooie commentaren
Ik probeer hier de serieuzen uit te hangen hé
@axat : knappe bewerking, maar ik heb ze liever met de DOF speling. Iedereen zijn ding natuurlijk. Ik zou je eigenlijk die bewerking wel eens willen zien doen. Rap rap zeg je, maar het lijkt me toch niet zo simpel....
Thanks voor de mooie commentaren
rap rap is relatief
als je de manier kent
gewoon lagen op elkaar en dan gommen
was maar om te proberen; DOF kan leuk zijn is waar
Comment