Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Politiek gezever? NEE!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Politiek gezever? NEE!

Deze jongeman kwam samen met een partijgenoot de straat ingewandeld.

Gehuld in lange zwarte jassen trotseerden ze de bittere koude om hun nieuwe politieke partij aan de mensen voor te stellen.

Re: Politiek gezever? NEE!

mooie kop hoor en goed vastgelegd, gaat zeker stemmen opleveren bij de dames(en sommige heren).
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

is da diene gast die nog meegedaan heeft aan Big Brother (reeks kweet ni hoeveel) ?
      Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
      Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71
        is da diene gast die nog meegedaan heeft aan Big Brother (reeks kweet ni hoeveel) ?
        Geen flauw idee van.

Toen ik wilde wegrijden om wat fotokes te nemen, zag ik twee jongens in zwarte jassen aanbellen bij de mensen. Ik heb de jongen van de foto aangesproken en blijkbaar willen ze starten met een nieuwe politieke partij.

Verder kan ik er hier uiteraard niet op ingaan, 't is immers geen politiek forum, maar het zou wel eens een leuk alternatief kunnen zijn voor het .... in het Antwerpse

Comment

knap portret

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71
            Volgens mijn dochter wel en is het de kerel met het "groene plantje"

Comment

Working...
            X