Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Franske

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Franske

    Oorspronkelijk geplaatst door suske
    Ludo,
    Knap model en knap in beeld gebracht.
    Mocht best een beetje groter gepresenteerd zijn.
    Grtz,
    Sus
    Hoi Sus,
    op je site staan anders ook best knappe modellen ;-)
    zoals je weet heb ik de ruimte , doe jij de lampen en het model ? ;-))
    grtz Ludo

    Comment


    • #17
      Re: Franske

      Prachtig portret !!!
      Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

      Comment


      • #18
        Re: Franske

        Prachtige kop. En van mij hoeft ie beslist niet groter, integendeel. Waarom weet ik zelf niet, maar vind Frans in zijn kadertje precies zoals het hoort. (Alsof hij al heel zijn leven in zo’n kadertje heeft doorgebracht).
        Met zijn ietwat hangende schouders en fronsende blik, die grote werkmanshanden spelend met die kelk (wat voor hem ook al niet hoefde), zit er een ongedurigheid, een ongeduld, in zijn blik.
        Hij lijkt wel te vragen of het nog lang gaat duren. Of liever: hij kijkt alsof hij zich afvraagt of de fotograaf wel weet waar hij mee bezig is. Of dit anno ’06 bijna überhaupt iemand nog wel weet.
        En ondertussen kan het hem al heel lang niks meer schelen.
        Net zoals het hem ook geen halve knobbel kan schelen of hij er goed uitziet.
        Voor een handjevol meer prenten....

        Comment


        • #19
          Re: Franske

          Héél knap
          mvg,
          Ludo V.

          Comment


          • #20
            Re: Franske

            Oorspronkelijk geplaatst door Louis
            Prachtige kop. En van mij hoeft ie beslist niet groter, integendeel. Waarom weet ik zelf niet, maar vind Frans in zijn kadertje precies zoals het hoort. (Alsof hij al heel zijn leven in zo’n kadertje heeft doorgebracht).
            Met zijn ietwat hangende schouders en fronsende blik, die grote werkmanshanden spelend met die kelk (wat voor hem ook al niet hoefde), zit er een ongedurigheid, een ongeduld, in zijn blik.
            Hij lijkt wel te vragen of het nog lang gaat duren. Of liever: hij kijkt alsof hij zich afvraagt of de fotograaf wel weet waar hij mee bezig is. Of dit anno ’06 bijna überhaupt iemand nog wel weet.
            En ondertussen kan het hem al heel lang niks meer schelen.
            Net zoals het hem ook geen halve knobbel kan schelen of hij er goed uitziet.
            Was nog even erbij vergeten te vermelden, dat ik dit een uitstekend portret vind
            Voor een handjevol meer prenten....

            Comment


            • #21
              Re: Franske

              Oorspronkelijk geplaatst door Louis
              (..) dat ik dit een uitstekend portret vind
              Een gevoel dat hier ook leeft.
              Welkom op BD, je stijl staat mij direct al aan
              Meer foto's op mijn website

              Comment


              • #22
                Re: Franske

                Beste ik vind dit een prachtige foto
                Maar wat ik niet begrijp is dat als je eigenschappen van de foto bekijkt dat je op de website van Tobelieve terecht komt nml:ronaldsplace

                Comment


                • #23
                  Re: Franske

                  Oorspronkelijk geplaatst door dolly
                  Beste ik vind dit een prachtige foto
                  Maar wat ik niet begrijp is dat als je eigenschappen van de foto bekijkt dat je op de website van Tobelieve terecht komt nml:ronaldsplace
                  Dear Dolly , dit is gewoon een tijdelijke puur technische oplossing ,waarvoor nogmaals dank aan Tobelieve , diene gast maakt nie enkel vree schoon foto's maar is ook nog heel behulpzaam :-)

                  Comment


                  • #24
                    Re: Franske

                    Oorspronkelijk geplaatst door D'ArtCie
                    Dear Dolly , dit is gewoon een tijdelijke puur technische oplossing ,waarvoor nogmaals dank aan Tobelieve , diene gast maakt nie enkel vree schoon foto's maar is ook nog heel behulpzaam :-)
                    Inderdaad een héle goeie binnenkomer Welkom op BD!

                    Maar.... bedoel je nu dat dit een foto van u is bewerkt door Tobelieve...zie er een beetje "zijn handtekening" in....of vergis ik mij
                    Of misschien naar dezelfde school geweest
                    Last edited by Aquarius; 27 december 2005, 06:27.
                    D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                    BD0290BE

                    Comment


                    • #25
                      Re: Franske

                      absoluut niet !!! ik (ver)leen voorlopig enkel een beetje webspace !
                      ronaldsplace !! Click it
                      switch to canon
                      Hoe ouder de foto , hoe jonger we er uit zien !!!

                      Comment


                      • #26
                        Re: Franske

                        Oorspronkelijk geplaatst door tobelieve
                        absoluut niet !!! ik (ver)leen voorlopig enkel een beetje webspace !
                        In dat geval nog een dikke proficiat aan D'ArtCie!!!
                        D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                        BD0290BE

                        Comment

                        Working...
                        X