Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blue Movie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Blue Movie

    Een hele mooie foto, de kleuren en dof komen geheel tot hun recht. Kan me vergissen, maar ligt het scherptepunt nu op z'n borst ipv het gelaat?
    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

    Comment


    • #17
      Re: Blue Movie

      Ik zou er me heel gemakkelijk van kunnen afmaken en gewoon even herhalen wat al die vorige posters al geschreven hebben, met het gelijk op hun hand.
      Bv: Dat dit een mooi portret is.
      Een sfeerbeeld van een man uit een andere kultuur.

      En dat is het ook, natuurlijk. Zonder meer. Je hoeft er dan ook niet veel meer achter te zoeken. Het is namelijk al meer dan genoeg. Toch even dit. Naast dat gehuld zijn in een hemelsblauw gewaad dat pure schoonheid en puurheid uitstraalt tegen die waarschijnlijk zanderige achtergrond, vallen die ogen zo mooi en sprekend en smekend op.
      Het kunnen de ogen zijn van iemand die op fluistertoon vraagt gerust gelaten te worden, het kunnen de ogen zijn die dromen van iets in de toekomst, van iets dat er nu (nog) niet is, maar dat weldra komen zal, maar het kan ook de verlangende blik zijn van iemand die aan zijn geliefde denkt.
      Deze foto maakt me duidelijk dat ik het nooit zeker zal weten, maar dat ik het me altijd zal afvragen, en nu eens dit, dan weer dat zal denken.
      Echt meer heb ik niet nodig om iets als dierbaar te beschouwen.
      Heel goed en heel mooi Roland
      Voor een handjevol meer prenten....

      Comment


      • #18
        Re: Blue Movie

        er is precies toch iets raar aan zijn gezicht

        zijn linkerkant lijkt me scherper dan zijn rechterkant
        die wang is precies iets uit focus, maar da lijkt me straf aangezien je f6.3 hebt

        zijn er nog die dit denken te zien ?

        wel een mooi portret

        doet me een beetje denken aan 2 portretfoto's van mij in Egypte



        portretten van mensen van een andere cultuur is altijd tof om te bekijken
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

        Comment

        Working...
        X