Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Veilige haven gevonden
Collapse
X
-
-
Re: Veilige haven gevonden
2e is een hele mooie Roland, en nee, dat afgekapt mutsje stoort me helemaal niet
-
De eerste twee weerom prachtigZo van hey die heeft mij gezien, oh toch maar even lachen voor de foto
Fotografisch vind ik de tweede de beste omwille van scherpte en kleur, bij de eerste ligt de scherpte niet op de plaats waar ze zou moeten liggen ...
Greetz, RonnyE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door scalll2e is een hele mooie Roland, en nee, dat afgekapt mutsje stoort me helemaal nietgoed gezien. Het fotograferen met bril blijft toch zijn tol eisen
zeker als je zoveel mogelijk formaat-vullend wil werken. Bril aan - af is ook niet vol te houden en lenzen zijn aan mij niet meer besteed. ( ik bedoel hiermede enkel wel contactlenzen hé
)
Last edited by Guest9; 12 december 2005, 18:00.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulckejawaddegoed gezien. Het fotograferen met bril blijft toch zijn tol eisen
zeker als je zoveel mogelijk formaat-vullend wil werken. Bril aan - af is ook niet vol te houden en lenzen zijn aan mij niet meer besteed. ( ik bedoel hiermede enkel wel contactlenzen hé
)
Ik zei dat alleen maar omdat ik dacht dat er nen helen hoop postings zouden
volgen in de trend van : "mooie plaat, maar spijtig van die afgekapte muts" enz...
Was helemaal niet sarcastisch bedoeld hoor
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door scalllHey, Roland je hoeft je hier niet te verantwoorden hoor
Ik zei dat alleen maar omdat ik dacht dat er nen helen hoop postings zouden
volgen in de trend van : "mooie plaat, maar spijtig van die afgekapte muts" enz...
Was helemaal niet sarcastisch bedoeld hoor
Comment
-
Gewoonweg héél goeie foto's zonder franjesD70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE
Comment
-
Die 2é Knap van kleurCanon toestel en (GL)asbak. www.photo.net/photodb/member-photos?include=all&user_id=979153
Comment
-
Voor mij ook die 2e
Comment
-
Comment