Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sex, drugs en Rock and Roll...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Sex, drugs en Rock and Roll...

    Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
    Dat was het eenvoudige gedeelte...

    Nu de vaas (niet achter het raam denk je), de kerktoren, ...

    Dat moet iets te maken hebben met een bijkomende reflectie.... Maar ook al kun je het niet volledig verklaren, het blijft voor mij een slechte foto! Punt!

    Comment


    • #17
      Re: Sex, drugs en Rock and Roll...

      Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
      Maar ook al kun je het niet volledig verklaren, het blijft voor mij een slechte foto! Punt!
      Mijn gedacht!
      'k Ga in 't vervolg voor ik nog een foto delete hem hier op BD smijten, er zijn toch altijd mensen die het ok vinden
      'k Zal beginnen met een zwaar bewogen foto van een rijdende auto of zo, en ze kunnen dan discussieren of die wagen nu 100 of 140 rijdt

      Heb er hier al véél betere gezien van Ludo!
      Last edited by Tony smeT; 6 november 2005, 12:31.

      Comment


      • #18
        Re: Sex, drugs en Rock and Roll...

        Ik heb er toch ook een hele tijd naar zitten kijken, zoals Vicky zegt om uit te vissen wat is nu weerkaatsing en wat zit er achter het raam en is er nog aan bewerkt(die vaas)?
        de titel ontgaat mij een beetje.
        Canon Powershot S2 IS.
        Mvg, Vedi.

        Comment


        • #19
          Re: Sex, drugs en Rock and Roll...

          OK, dan toch enige verklaring bij deze foto.

          De titel kwam bij me op nadat ik mezelf zag zitten in dat raam met mijn tasje koffie en eeuwig sigaartje = Drugs.
          De complexe weerspiegeling vond ik dan weer pure Rock and Roll.
          Sex, ja daar ? was ik minder snel mee klaar

          Geschikt als zelfportret?
          Ja waarom niet dacht ik, kerktoren staat symbool voor mijn afkomst, een jongen van onder de kerktoren of het platte land.
          De overbelichte vaas en andere onvolkomenheden, het spook van iedere fotograaf.

          Heb dan drie foto’s genomen, met verschillende belichting, om tot de conclusie te komen dat ik die vaas niet behoorlijk belicht kreeg, zonder de rest volledig onder te belichten.
          Mijn vrouwtje gevraagd die vaas even te gaan wegnemen, opnieuw drie foto’s gemaakt, en vastgeszteld dat die vaas daar gewoon hoorde voor de compo.
          Bah, laat maar zitten dacht ik, en heb een tiental foto’s van het landschap genomen.
          Terug aan tafel, leg ik mijn toestel neer, merk dat hij nog opstaat, op het schermpje zie ik nu ook de kerktoren staan.
          Een koffielepeltje onder het toestel gestoken om de lens een klein beetje op te richten zodat ik ook de onderkant van het raam in beeld had. Een en ander stond nu wel wat scheef, maar daar is PS voor uitgevonden dacht ik.
          Drie opnames gemaakt met de timer, en de foto was gemaakt die je hier ziet, even rechtgezet , gecropt en gepost. Geen verdere bewerkingen.

          Dat deze foto en titel niet bij iedereen in de smaak valt, heb ik begrip voor, ikzelf ben er tevreden mee.

          Iedereen bedankt voor jullie replay's en mening
          mvg,
          Ludo V.

          Comment


          • #20
            Re: Sex, drugs en Rock and Roll...

            Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
            I think it's easy..... Vaas staat binnen, theepotje met man buiten.... De reflectie van het gezicht en het theepotje gaat samen met het dak dat je ziet + de boom ernaast............... Ook is het geen reflectie van de vaas, maar de vaas zelf die je ziet.... Je ziet alleen reflectie wanneer de dingen aan de kant staan van de kodak......

            Net een spiegel..... Kijk je in de spiegel dan zie je je spiegelbeeld, bekijk je het van de spiegel zijn kant dan zie je de werkelijke persoon voor de spiegel...

            What's difficult? Het kleinste kind kan het uitleggen...

            Greetz
            Dj
            Alles just
            En de kerktoren zie je staan door een tweede raam, en is dus eigenlijk een doorkijkje
            mvg,
            Ludo V.

            Comment


            • #21
              Re: Sex, drugs en Rock and Roll...

              dit is ..... KUNST!
              "Just do it !"

              http://jr52.be/index.html

              Comment

              Working...
              X