Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bidden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Bidden

    Graag wil ik jullie meedelen, dat Dromer en ik vandaag aan een constructieve weg getimmerd hebben. We zijn terug zo ver dat we elkaar de hand kunnen drukken, alleen is de afstand wat groot om dat ook daadwerkelijk te doen.
    Mogen we jullie dan ook vragen om niet meer te reageren ivm impulsieve beslissingen die hier op het forum te lezen zijn.
    Dank aan Dromer om wat water bij de wijn te doen !

    Comment


    • #62
      Re: Bidden

      Oorspronkelijk geplaatst door lut
      Graag wil ik jullie meedelen, dat Dromer en ik vandaag aan een constructieve weg getimmerd hebben. We zijn terug zo ver dat we elkaar de hand kunnen drukken, alleen is de afstand wat groot om dat ook daadwerkelijk te doen.
      Mogen we jullie dan ook vragen om niet meer te reageren ivm impulsieve beslissingen die hier op het forum te lezen zijn.
      Dank aan Dromer om wat water bij de wijn te doen !

      Topklasse

      Comment


      • #63
        Re: Bidden

        En terug van "Banned" naar "Member" ... proficiat Dromer & Lut: een mooi einde
        The quickest way to make money at photography is to sell your camera

        Comment


        • #64
          Re: Bidden

          Proficiat Dromer en Lut Einde goed, alles goed...
          D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
          BD0290BE

          Comment


          • #65
            Re: Bidden

            Oorspronkelijk geplaatst door seppuku
            Als iemand "als een klein kind" zijn posts begint aan te passen omdat hij ergens niet mee akkoord gaat, dan kan de forumleiding dat niet zomaar laten passeren.

            Inspraak? Rechter? Een forum is geen rechtzaal en geen democratie. Deze discussie is hier vroeger al eens gepasseerd. Voorbeelden van democratische forums hebben we toen niet gezien. Kandidaturen van de protesterenden om een vrijwillige taak binnen BD op zich te nemen, evenmin.

            Als je de regels overtreedt, kun je een rode kaart krijgen en dan ga je van het veld af, zonder inspraak, zonder rechter. En de volgende keer speel je gewoon terug mee.

            Dat is hoe ik er persoonlijk over denk.

            seppuku.
            Hier word ik dus misselijk van , en dat modereerd hier.
            U zijt een vereninging en geen Dictator staat.
            Daar hoort inspraak bij van de leden.
            Ik krijg kriebels van deze teksten.zal wel aan mij zelf liggen.
            "Een mening hebben kan dodelijk zijn"

            Comment


            • #66
              Re: Bidden

              @frevaro ... 't is nu genoeg geweest:
              The quickest way to make money at photography is to sell your camera

              Comment


              • #67
                Re: Bidden

                Abstractie makend van wat hierboven geschreven staat vind ik het een mooie foto maar dat maskeerwerk aan die rechter zerk is nogal klungelig gedaan. Moet toch beter kunnen.

                Comment


                • #68
                  Re: Bidden

                  Knap van jullie twee om het op een volwassen manier op te lossen. Alle respect

                  Comment

                  Working...
                  X